תלונה על איכות האוכל בסניף ארומה בקניון מלחה בירושלים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה, ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה על איכות האוכל בסניף ארומה בקניון מלחה בירושלים
שלום רב,
שמי הילה,
אציין תחילה כי את פרטי האירוע האמור כבר שלוחתי לחברת ארומה והבטיחו לשלוח אלי תגובה אך לשווא
כמעט מדי יום ביומו אני קונה באחד מסניפי ארומה אם בקניון חולון, קניון הזהב ואם בדיזינגוב סנטר
עד היום, הייתי מרוצה מאוד הן מהאיכות והן מהשירות האדיב.
בתאריך ה- 30/8 ישבתי עם אימי בסניפכם בקניון מלחה והזמנתי ארוחת בוקר וכוס קפה נוספת, ( אם תרצו אוכל לצרף את פרטי כרטיס האשראי), לצערי, אחת הכוסות הגיעה שבורה, הלחם יבש והדבר הגרוע ביותר היו עלי "הבייבי" בסלט ועלי החסה ש"הוחבאו" מתחת למלפפונים והעגבניות" והיו שחורים ורקובים.
כמובן שהחזרתי את הארוחה ( הקופאית הסתכלה ושאלה את העובדים במטבח למה הם שמו עלים רקובים) וקיבלתי ארוחה חדשה.
אני מאוכזבת מאוד כתוצאה מהמקרה שקרה ואין ספק כי בפעם הבאה אשקול בכובד ראש בטרם אבחר לשבת בסניפכם ולא ברשת אחרת.
לטיפולכם,
הילה טל
סירני 3, חולון.
|
|
|
|
|