פרטי התלונה

תלונות קפה ארומה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית נקיון ושירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול מול גן העיר כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בערב (20:00) נכנסתי עם חברתי לסניף ברשת והזמנו סלט טונה, כאשר חיפשנו מקום לשבת נוכחנו לגלות שכל השולחנות היו מלוכלכים וכך גם הרצפה (שאריות סלט,מפיות קיסמים) ביקשתי מהמוכר מגבון לח כדי שאוכל לנקות את השולחן באופן אישי. ברצוני לציין שלא היו לקוחות נוספים במקום בזמן שהגענו כך שכן היה זמן לנקות את המקום. כשהגיע ההזמנה קיבלנו שתי צלחות קטנות לסלט אחת הצלחות הייתה מאד מלוכלכת היו עליה שאריות של רוטב,נדמה היה שמישהו אכל על הצלחת שעתיים לפני שהגענו והרוטב הספיק להתייבש והגישו לנו באותה צלחת.זה ממש לא היה לכלוך של אחרי מדיח. בשלב זה כבר לא רציתי לאכול אך חברה שלי שכנע אותי להישאר וזאת בזכות הלחם הטוב שלכם. התחלנו לאכול ובאמצע הסלט גילינו שערה באוכל שיכול להיות שבמקרה אחר ההיינו מתעלמים אך זה היה ה"קש ששבר את גב הגמל" פשוט נגעלנו מהמקום קמנו והלכנו עם הרגשה לא נעימה של אכזבה ופחד מכאב בטן. אם אתם שואלים את עצמכם למה לא התלוננו במקום ,זאת כיוון שהבחור שהגיש לנו היה עסוק עם חברים שלו ולא התייחס אלינו כלל. אני בעברי הייתי אחראי משמרת במסעדה יוקרתית ואני מסוגל להבין החמצות של ניקיון וסדר אבל רצף כזה זה של תקלות זה מחדל וכדאי לבדוק שם מי האחראי לעניינים כיוון שדבר כזה פוגע בשם הטוב של הרשת המכובדת שלכם שעד היום לא נתקלתי בבעיות אלה להפך רק בדברים שיש לשבח ולשמר. אשמח לתגובה בנושא.


בנימין וליטל

בעיית ניקיון ושירות סוג הנזק :

קפה ארומה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה