חוסר פריט ואי אכפתיות |
נושא התלונה: |
יום שישי 20 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נמל תל-אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שישי בלילה, חצות, חום אימים בקייץ בנמל תל אביב. אלפי אנשים מסתובבים בין החנויות, המועדונים, והמסעדות. בעוד שעתיים גם יתחיל להימכר הספר החדש של הארי פוטר, מה שיבטיח תנועה ערה של אנשים בנמל כל הלילה.
נכנסתי לארומה, האדם שלפני בדיוק סיים לדבר עם הקופאית ועזב את המקום, הזמנתי "אייס ארומה", תגובת הקופאית: "אויש, עוד אחד רוצה אייס.. נגמר לנו"
התברר, שנגמר כבר כמה זמן, ולמרבה ההפתעה בלילה חם כזה, זה מה שרוצים רוב האנשים בתור. טוב, שאלתי כמה זמן ייקח להכין: "זה יקח לפחות חצי שעה, צריך להכין את הבלילה, ולהכניס למכונה, זה ייקח זמן".
ארומה - אתם רשת מספיק רצינית כדי לא להיתפס עם המכנסיים למטה בצורה הזאת - לא יכולתם לצפות את החוסר קצת מראש, ולהכין עוד אייסים שעה קודם ?
לפחות הייתם אומרים שהם כבר בהכנה, רק כדי שארגעש יתר טוב, הרי ביקשו אייס לפני, זאת לא הייתה תגלית שנגמר.
ארומה - יש לכם לקוחות מרוצים - תשמרו עליהם, אל תהפכו להיות עוד רשת בתי-קפה סתמית.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|