פרטי התלונה

תלונות קפה ארומה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובות לא הולמות של עובדים ו/או נהלים טיפשיים של הרשת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מאד אוהבת את מעדן הבריאות של ארומה. תמיד אני מבקשת את המעדן ללא פירות כי מה לעשות, פירות אני לא אוהבת ובטח כשלא נותנים לי לבחור אילו פירות אני רוצה וכשהפירות באים מקופסת שימורים.
בעבר לא הייתה לי כל בעיה עם הבקשה הזאת.
עם זאת לאחרונה אני נתקלת בבעיות. בסניף אחד פשוט נתנו לי חצי כוס(!) וחייבו אותי מחיר מלא (!). שאלתי למה אם הם נותנים לי חצי, הם לא מחייבים אותי בחצי מחיר- וכמובן נענתי בתשובה שאלו הם הנהלים.
בסניף אחר כשביקשתי שימלאו לי את הכוס עד הסוף כי אני משלמת בהתאם, ביקשו ממני תשלום נוסף (!). שוב שאלתי למה אם אני מורידה את הפירות והכמות שנותנים לי, אז הם לא מורידים את המחיר- ושוב נעניתי שזהו הנוהל.
בסניף אחר שביקשתי ללא פירות- הגזימו ואף אמרו שהכוס באה ככה מוכנה ואין דרך פיזית להפריד ביניהם.

בצר לי פניתי לארקפה ולקופי בין שאצלהם בכיף מורידים את הפירות, נותנים לי את גודל המנה הסטנדרטי ולא מעיזים לבקש ממני תשלום נוסף.

חשוב לי לציין כי מדובר בסניפים הבאים: הרצליה קניון שבעת הכוכבים, רעננה סניף אחוזה והוד השרון בקניון מרגלית.
עלבון סוג הנזק :
תלמדו כבר את העובדים שלכם לצאת מהריבוע הטיפשי הזה ולהתחשב גם באנשים עם טעמים שונים. ואם הייתי אלרגית לפירות?? פתרון נדרש :

קפה ארומה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה