פרטי התלונה

תלונות קפה ארומה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיב השירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב ב"ש כתובת:
קניון הנגב ליד זארה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

עבור: שירות הלקוחות
מאת: גב' מילנה שראל

הנדון: טיב השירות

שלום רב,

שמי מילנה שראל, אני ומשפחתי לקוחות קבועים של קפה ארומה בבאר- שבע (בשני הסניפים).

בתאריך 05.09.08 בשעה 12:30 כמו בכל יום שישי, אחרי שבוע קשה של עבודה , אני ואמי רצינו "להתפנק" בקפה ארומה בסניף קניון הנגב בבאר- שבע.
ניגשנו לקופה ע"מ לבצע הזמנה , הזמנו לשתינו קפה וקינוח קטן. במהלך ההזמנה ביקשתי מהקופאית שהקינוח יוגש לנו יחד עם הקפה,
הקופאית אמרה שאין שום בעיה.
לאחר מספר דקות שמי נקרא בכריזה וניגשתי לקחת את ההזמנה שלנו. הבחנתי כי הקינוח שהזמנו לא צורף לקפה , שאלתי מדוע, ונאמר לי
שזה יהיה מוכן בעוד מספר דקות. עובד העונה לשם לבנת - שעמד בקרבת המקום אמר לי : " מה קרה אז תקומי פעם נוספת, מה יקרה לך?!"
נשארתי בהלם!
איפה היישום של הססמאות היפות "ארומה מכבדת את הזמן של לקוחותיה מבלי להתפשר על האיכות והחוויה."
איפה האיכות ?

אמי חולת סרטן שהייתה אחרי טיפול כימותרפי , הגענו ע"מ להתאוורר אחרי ה"חוויה" שהיא עוברת מידי שבוע,
ואיש השרות שלכם בהחלט השלים את החוויה.
אכן "חוויה מקסימלית גם במפגש הקצר ביותר", אודות לאותו עובד שמקלקל לכם את האווירה במקום.




עלבון סוג הנזק :
מבקשת את התייחסותכם בכתב פתרון נדרש :

קפה ארומה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה