פרטי התלונה

תלונות קפה ארומה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף רמת השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב19/2 הגענו בן זוגי ואני לארומה אשר ברמת השרון בשעה 22:45. הזמנו 2 סנדוויצים, כאשר אחד מביניהם היה עירקי וביקשתי שהוא יהיה ללא טחינה. ביקשנו שיארזו לנו את ההזמנה ונסענו הבייתה. כאשר התיישבנו לאכול גיליתי שהסנדוויץ היה עם טחינה. קמנו אני ובן זוגי ויצאנו בלילה, בגשם לכיוון ארומה שוב. כאשר הגענו לא הייתה התנצלות מפי האחראי משמרת והוא אמר שיכין לי סנדוויץ חדש ויפצה אותי. כאשר קיבלנו את הסנדוויץ מחדש שאלתי מה הפיצוי והוא ענה שהוא שם לי בשקית 2 גביניות. אני אינני אוכלת גביניות וגם לא נשאלתי איזה קינוח אעדיף ולכן אמרתי לו שזה לא רלוונטי אלי גביניות והוא החזיר לי את ה 24 ש"ח ששילמתי על הסנדוויץ.כשהגענו בן זוגי ואני הבייתה נגסתי בסנדוויץ וגיליתי שעכשיו אין בפנים ביצה. התקשרתי מהבית והפעם כן קיבלתי התנצלות מצדו השני של הקו. שוב נסענו לארומה. כשהגעתי הייתה שקית מוכנה עם הסנדוויץ ונאמר לי שיפצו אותי ב 2 ארוחות בוקר. מיותר לומר שמי שטורטר זו לא רק אני אלא גם בן זוגי שאת הארוחה שלו אכל לבד. לפני שיצאתי מהארומה החלטתי לבדוק שהפעם הסנדוויץ תקין, אך גם הפעם הייתה טעות וזה נעשה בלחם שחור ולא לבן. אם לא הייתי בודקת את הסנדוויץ במקום הייתי צריכה לחזור לסניף בפעם הרביעית. השעה כבר הייתה 12:15 בלילה (שעה וחיצ לאחר ההגעה הראשונה שלי לשם).נאמר לי שיפצו אותי גם בשתיה וקינוח בנוסף ל 2 אורוחות. מה שאומר כל אחד מאיתנו שטורטר מקבל ארוחה , שתיה וקינוח שבמסכם זה שווה ערך רק לדלק שיצא לי לשלם על כל ההגעות לסניף. כאשר הסברתי שהיציאה בלילה, בגשם וטרטור של שעה וחצי בשביל סנדוויץ לא נראה לי הפיצוי כהולם נאמר לי שמנהלת נוספת תחזור אלי למחרת. אכן כך חזרה אלי אותה מנהלת שהייתה אדיבה והתנצלה אך אמרה שלא יכולה לעשות דבר מעבר. היא אמרה לי שהיא תדאג שמנהל הסניף ערן יחזור אלי. הוא חזר אלי באמת תוך כמה דקות רק שלצערי הרב תודעת השירות שלו הייתה נמוכה בהרבה משל המנהלים שמתחתיו. הוא התקשר בקול תקיף , לא התעניין בהתנהלות שהייתה ערב קודם לכן והתעקש שהפיצוי הולם. הוסבר כי 2 אנשים היו צרכים לנסוע הלוך ושוב לסניף במשך 3 פעמים והייתה גם כמעט פעם רביעית אם אני לא הייתי מגדילה ראש ובודקת אותם.את הסנדוויץ כבר לא היה ניתן להכין שוב כיוון שהלחם הלבן בסניף נגמר ולכן נותרתי עם הזמנה אחרת ביד ממה שביקשתי מהתחלה. התאכזבתי מכך שבפעם הראשונה שהגעתי לא הרגישו לנכון להתנצל ומכך שבעקבות סנדוויץ פעוט בן זוגי ואני היינו בנסיעות במשך שעה וחצי ויותר מכל התאכזבתי שמנהל הסניף התייחס למקרה כסתמי. אינני חושבת שלאור השתלשלות הארועים ארוחה לבן אדם עם שתיה וקינוח הוא פיצוי הולם. אשמח לתגובת החברה בנושא והסבר מדוע לקוח צריך לנסוע 4 פעמים לסניף על מנת לקבל סנדוויץ עם לחם לבן, ביצה, חציל, עגבניה ומלפפון שכאשר מסתכלים על זה נראה דבר פשוט מאוד להכנה.חבל מאוד שמנהל הסניף שיצר איתי קשר לא התעניין לשמוע את את הצד שלי בסיפור. הוא ישר הגיב מבלי לשאול אותי על הארועים שהיו אצלו בסניף ערב קודם לכן. נראה לי מן הראוי להביע התעניינות לפני שמראש מחליטים לומר ללקוח "לא". שיחתנו הייתה כ 3 דקות במהלכה לא הייתה התעניינות לבזבוז הזמן שלי או של בן זוגי וגם לא הייתה התייחסות לטרטור שעברנו במשך שעה וחצי ועל הכסף והאנרגיות שבזבזנו.אשמח לתגובת ארומה בנושא הכשל השירותי הזה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

קפה ארומה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה