יחס מזלזל - |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נמל תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.8 - הגענו בשעות הערב בסביבות השעה 20:00 לארומה נמל תל אביב - הזמנו - ארוחת בוקר, סנדוויץ עוף, סנדוויץ גבינה עם סלומון, קפה קר - ביקשנו לחם לבן. ארוחת בורקס.
בפועל קיבלנו לחם דגנים, משקה חצי מלא - כשהפנינו את תשומת לב למוכר - הוא אמר שנגמר לחם הלבן ולכן קיבלנו את הדגנים כחלופי.
טענתי שהוא היה צריך לפני ההזמנה להגיד שנגמר לחם הלבן, ענה הבחור - זה מה יש... ביקשתי לשוחח עם אחראית משמרת - שענתה לי בחוצפתה - "אז מה רצית שנעשה, אז לא אמרנו. אולי לא שמעת....." אחרי זה אמרה שאולי הבחור לא ידע - ולפעמים יש טעויות -
הזלזול נמשל גם אחרי שראינו מה קיבלנו - הסנדוויץ היה בקושי מרוח גבינה , חצי עלה חסה ומעט מאוד סלומון, שלא נדבר על השתייה שמלאו אותה רק חציה ושקשוקה בחלקה שרופה, בלתי אכילה.
מאחר וראינו את היחס המזלזל בחרנו לא לפנות בשנית - לקחנו את עצמינו ויצאנו.
מאחר ואנו לקוחות קבועים של ארומה - בעמק חפר - ובקניון דרורים יידוע לנו מה זה שירות אדיב והרמה הגבוהה של האוכל, כמו גם ומה מצופה ממנה שהוזמנה.
אני מיצר על כך שאין ביקורת ופיקוח - גם על מקומות שכנראה יש בהם עומס, כמו גם יחס שאינו אדיב, בלשון המעטה. חבל.
חוויה לא נשכחת -
|
עלבון |
סוג הנזק : |
באחריות ארומה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|