פרטי התלונה

תלונות קפה ארומה

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל - נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נמל תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.8 - הגענו בשעות הערב בסביבות השעה 20:00 לארומה נמל תל אביב - הזמנו - ארוחת בוקר, סנדוויץ עוף, סנדוויץ גבינה עם סלומון, קפה קר - ביקשנו לחם לבן. ארוחת בורקס.
בפועל קיבלנו לחם דגנים, משקה חצי מלא - כשהפנינו את תשומת לב למוכר - הוא אמר שנגמר לחם הלבן ולכן קיבלנו את הדגנים כחלופי.

טענתי שהוא היה צריך לפני ההזמנה להגיד שנגמר לחם הלבן, ענה הבחור - זה מה יש... ביקשתי לשוחח עם אחראית משמרת - שענתה לי בחוצפתה - "אז מה רצית שנעשה, אז לא אמרנו. אולי לא שמעת....." אחרי זה אמרה שאולי הבחור לא ידע - ולפעמים יש טעויות -

הזלזול נמשל גם אחרי שראינו מה קיבלנו - הסנדוויץ היה בקושי מרוח גבינה , חצי עלה חסה ומעט מאוד סלומון, שלא נדבר על השתייה שמלאו אותה רק חציה ושקשוקה בחלקה שרופה, בלתי אכילה.

מאחר וראינו את היחס המזלזל בחרנו לא לפנות בשנית - לקחנו את עצמינו ויצאנו.

מאחר ואנו לקוחות קבועים של ארומה - בעמק חפר - ובקניון דרורים יידוע לנו מה זה שירות אדיב והרמה הגבוהה של האוכל, כמו גם ומה מצופה ממנה שהוזמנה.

אני מיצר על כך שאין ביקורת ופיקוח - גם על מקומות שכנראה יש בהם עומס, כמו גם יחס שאינו אדיב, בלשון המעטה. חבל.

חוויה לא נשכחת -
עלבון סוג הנזק :
באחריות ארומה פתרון נדרש :

קפה ארומה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה