פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב לא תקין/החל מיום הקניה נושא התלונה:
שמחי תמיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏06 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשקלון/סילבר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חמי קנה מחשב +מדפסת החל מהיום הראשון המחשב היה לא תקין צורב לא קורא דיסקים/מערכת הפעלה לא תקינה רייח שרוף בעת הדלקת המחשב.
כמו כן המחשב היה שבוע וחצי בטיפול.
המחשב חזר עם אותן בעיות:מ"ס ההזמנה121104524///אנו דורשים את כספנו או מחשב חדש לאלתר.בתודה מראש תמיר שמחי 0507714401
נ.ב:החזרתי את המשב לבחור שביצע את המכירה דויד אזולאי.
החזרת כספנו ואו שליחת טכנאי עם מחשב חדש ותקין. פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
מבדיקה שביצענו מול חברת גלקסי יבואנית המחשב והאחראית על איכותו ותקינותו
עולה כי פניתו הראשונה של הלקוח התקבלה לאחר כ-3 שבועות מיום אספקת המוצר.המחשב נבדק על ידם במעבדה ונמצא תקין.תגובת גלקסי לעיניין הריח
הינה כי לא נתקבלה כל תלונה בנושא מהלקוח.אנו מציעים למר שמחי להעביר את
המחשב למעבדת היבואן וזאת ע"מ שתלונותיו ייבדקו ונוכל לטפל בכל תלונותיו
תגובה:
כנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה