פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ,הטעייה במכוון של לקוחות ואי עמידה בהצעת מחיר שניתנה נושא התלונה:
פבזנר alexander שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביג סנסור מרחביה-העמק סנטר עפולה (369) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום

בתאריך 27.8.2006 קניתי מזגן עילי מדגם 20 ELCO בסניף ביג סנסור מרחביה-העמק סנטר עפולה, מספר הזמנה 121219119. שילמתי 4000 ₪ עבור המזגן ו 600 ₪ עבור התקנה שלו בביתי . כמו כן נאמר לי על ידי מוכר בשם גבי שהתקנה במחיר ששילמתי כוללת 3 מטר של צנרת ועל כל מטר נוסף עלי לשלם למתקין 85 ₪ נוספים וזה הכול . ביום 4.9.2006 הגעה מתקין בשם אסה שהפגין חוסר מקצועות מוחלת. הוא ביצעה התקנה של המזגן בצורה הכי מכוערת שרק אפשר הוא התבקש לא לקדוח חור בקיר של חדר שיינה אך בחר להתעלם מין הבקשה ובכול זאת עשה חור בקיר של חדר שיינה,כמו כן הוא סרב להתקין יחידה חיצונית בגובה תקני ו להגנתו אמר שחריגה היא רק של כ10 סנטימטר וזה לא נורא (לי אישית זה מאוד נורא). בסופו של דבר ניתן בקלות להתבלבל בין פגיעת תיל קטושה לבין מראה של התקנה שבוצעה. בסוף של עבודתו הוא דרש סכום כסף נוסף על 9מטר צנרת שהשתמש לאחר שנאמר לו שלא יתכן שיש כאן 9מטר הוא עשה מדידה נוספת ודרש 700 ₪ נוספים על 7 מטר צנרת שהשתמש. באותו יום 4.9.2006 בשעות הערב ניגשתי ל סניף ביג סנסור מרחביה-העמק סנטר עפולה וסיפרתי לנציג שרות לקוחות על ההתקנה הלקויה וסכום כסף מוגזם שנאלצתי לשלם.הנציג הוא בחור בשם גבי אשר בעזרתו בוצעה הקניה קודם .הוא דיבר בטלפון עם מנהל התקנות בחור בשם אלון , ובסוף השיחה גבי אמר שאלון יגעה ביום 5.9.2006 לביתי לבדוק את ההתקנה. בתאריך 5.9.2006 קיבלתי טלפון מאלון אשר אמר שיגעה 6.9.2006 הוא התבקש להגעה בשעה 16:00 כיוון שלפני לא יהיה אף אחד בבית , הוא הסכם אך בתאריך 6.9.2006 הוא צלצל שוב ואמר שהוא לא יכול להגיע בשעה 16:00 אך יכול בשעה 15:00 , אבל נאמר לו שבשעה זו לא יהיה בבית אף אחד וסיכמנו לשעה 16:00 . הוא טען שזה לא נוח לו (להגיע בשעה שסיכמנו קודם ) ואמר שהוא יגעה ביום 7.9.2006 בשעה 16:00. כמובן שהוא לא הגיע ,יותר מזה הוא גם לא יתכוון להגיע . ביום 7.9.2006 בשעה 17:00 צלצלתי לאלון ושאלתי האם הוא מתכוון להגיע , הוא אמר לי שהוא לא באזור ויגעה יום אחר אך אחרי שהתעקשתי הוא אמר שיבדוק את האפשרות הגעתו באותו היום ( אני חושב שזה פשוט חוצפה מצידו ) . כמו כן צלצלתי לנציג שרות לקוחות בשם גבי אשר הבטיח לי להתקשר לאלון ו לנסות לשכנעה אותו להגיע . מאוחר יותר צלצל אלון ואמר שהוא יגעה . כאשר ב ערב של יום 7.9.2006 לאחר מאמצים רבים, יגעה אלון הוא בדק את ההתקנה והסכים שהתקנה מאוד מכוערת ויבטיח לשלוח את המתקין שלו לתקן ולשפר את ההתקנה. כמו כן הראיתי לו שלא מדובר בצנרת של 7 מטר אלה בצנרת של 6 מטר אבל לאחר חישוב עבודה מזורז הוא אמר שהעבודה בכול זאת עולה 700 ₪ לאחר שהתעקשתי שיסביר לי על מה שולם סכום כל כך גדול שהוא 1300 ₪ . כאשר הוא ניסה לפרת כול פעם הוא יצליח להגיע לסכום סופי אחר ובסופו של דבר הוא אמר שיש טעות והסכום הנוסף הוא לא 700 ₪ אלה 635 ₪ כמו כן הוא הכניס לשכלול של הסכום הנוסף את החור בקיר של חדר שיינה אשר ביצעה עובד שלו למרות שהתבקש במפורש לא לעשות . בתאריך 14.9.2006 דברתי עם סגן מנהל של הסניף שאמר שיטפל בבעיה זו. באותו יום בערב קבלתי טלפון מאלון אשר יבטיח לשלוח מתקין לתקן את ההתקנה בתחילת שבועה הבאה. לאחר 7 ימים 21.9.2006 צלצלתי לאלון ושאלתי מה קורה עם המתקין שהיה אמור להגיע לפני 5 יום. אלון אמר שהוא חשב שמתקין כבר היה בביתי , ובפעם ה-20 יבטיח לתפל בנושא.נכון להיום 22.9.2006 ערב חג ראש השנה, 27 יום אחרי קנית המזגן אף אחד לא יגעה לתקן את הביזיון שנעשה בעת ההתקנה, לא קיבלתי שום הסבר הגיוני על הסיבה למה עלי לשלם 1300 ₪ עבור התקנה של מזגן עילי ויותר מזה עדיין לא קיבלתי קבלה על ה-700 ₪ הנוספים ששילמתי בתאריך 4.9.2006 . יש כאן הטעיית לקוחות ,בצורה בוטה וגסה ביותר, העלבת הלקוח וזלזול. איני רואה שום סיבה לחזור לחנות הזו בעתיד ולבצעה בה קניות .

תודה
עלבון עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון התקנה שבוצעה והחזרת סכום כסף נוסף שנילקח על פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה