פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצלמת פוג'י ש"מורחת" תמונות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
דרך בר יהודה 147 כתובת:
מתחם נשר ביג סנסור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברי רכש לי במתנה מצלמת פוג'י אשר הוגדרה על ידי המוכר כ-חצי מקצועית. לאחר תחקיר שערך כדי למצוא לי את המוצר הטוב ביותר, ולאחר הגעות חוזרות לחנות ביג סנסור והתייעצות עם המוכר, הבין כי במצלמה זו יקבל את כל הפונקציות הטובות ביותר (בהתאם למחיר כמובן כ- 1500 ש"ח).
חבר שלי חיכה למועד מיוחד בו נתן לי את המצלמה ועברו שבועיים שלושה מיום הרכישה עד אשר נתן לי אותה. המוכר בחנות אמר לחברי כי אם לא ארצה אותה אוכל להחליפה באחרת, רק הדגיש שעליי לשמור על הניילונים שלה.
שמחה וטובת לב החלטתי לנסות את המצלמה ולצלם את אחייני במרוצתם, את משפחתי וכו, כאשר כולנו ביחד ביום שישי. להפתעתי כל תמונה יצאה "מרוחה". כלומר לא רואים ברור, לא רואים פנים, כאילו צילמתם את איילון סואן בלילה. פשוט מרוח[email protected]!!!!
לתומי, הייתי בטוחה כי זו בעייה שלי ואולי אני רועדת מידי, ידיי כשלו והמצלמה כנראה ממש רגישה.
קראתי ספרים, שאלתי אנשים, וממש התייאשתי. לא הבנתי איך אני לא מצליחה להסתדר עם מצלמה חדישה ומיוחדת כמו זו.
כעבור זמן מה פניתי לחנות. ושאלתי מה אפשר לעשות. אז אמר המוכר שלמצלמה אין מייצב תמונה ואין מה לעשות. אולי להתקין מחדש תכנה או משהו כזה. יש לציין שגם אם אין מייצב תמונה (מה שהיינו בטוחים שיש כאשר הוגדרה על ידי החנות כחצי מקצועית!!!!, בדיוק כמו אולימפוס ש"ישבה" לידה ומחירה כמעט זהה!!!), עדיין התמונות לא יוצאות כך.
בנפנוף אלגנטי הסביר מוכר החנות כי אם אנחנו רוצים להחליף את המצלמה לאחרת עלינו לפנות לשירות הלקוחות שלהם, כי הוא לא מקבל אותה לאחר חודשיים. (למרות שהיא ישבה כאבן שאין לה הופכין בביתיושמרתי על הנילונים, למעשה היא הייתה עטופה.). הסברתי למוכר שאם כך מצלמת המצלמה, יש בה בעייה . היו לי כבר מלצמות בעבר ונעשתה כאן הטעייה, מה גם שלא האמנתי כי משהו לא בסדר בה. אך שוב, דבק מנהל החנות בנפנופו אותי אל מול שירות הלקוחות שלהם איזה "כיף"!!!!!
למחרת (יום ראשון), התקשרתי לשירות הלקוחות וזה היה מאוד ארוך ומייגע כפי שמוכר לכולנו, וכאשר הצלחתי איכשהו להוכיח את צדקתי אמרה לי הנציגה כי תברר עם החנות מה בדיוק ביקש חברי (חצי מקצועית), ולפי זה יטופל הנושא, והיא תחזור אליי.שמה היה עליזה למיטב זיכרוני. חברה!! נחשו מה קרה? נכון אף אחד לא חזר אליי! כעבור יומיים חברי התקשר משום שהוא היה זה שפעל מולם ולדעתי יכול היה להסביר טוב ממני את אשר ארע. בסרוב מוחץ, וללא כל הסבר, וללא התנצלות מדוע זה לא חזרו אליי בתשובה, ענתה זו העליזה שזהציגה עצמה כמנהלת השירות, כי היא לא מחליפה את המצלמה.
מאחר והרגשתי חסרת אונים וכאובה כי מטרתו דל החבר שלי היתה לשמח אותי ולא לגרום לי להחזיק במצלמה זהיא רהיט, אמרתי לו שאולי כדאי כבר שננסה את ה"עדכון תכנה או גירסה" או מה שהציע המוכר, כי כבר אין מה להפסיד. אפילו העלתי בדעתי שתמכר מהתצוגה כמו שבשטף דבריו אמר המנהל שאולי אולי היה יכול לעשות זאת, ואז נפסיד יותר משליש ממחירה. עדיף ממצלמה שלא מצלמת לא? טוב בכל אופן החלטנו שננסה קודם את העדכון כי אולי משהו במצלמה שלי, התפספס! ואם זה לא יעזור נלך על האפשרות החי פחות חביבה לנו.
את המצלמה שמנו בחנות בתאריך: 24.3.2007, היום ה 16.04.2007, המצלמה עדיין לא אצלי. התקשרנו לברר כל שבוע ומבטיחים לנו שבסוף השבוע נקבל אותה. עברו כבר שלושה שבועות. בסוף השבוע הזה זה יהיה ארבעה שבועות!!!!
אין לי מושג מה קורה אבל בטוחה אני שזה טיפול קלוקל! ולי אין מצלמה עכשיו כדי לצלם את יום ההולדת הקרוב ביום שישי, ולא הייתה לי מצלמה בליל הסדר לצלם את כל המשפחה, ולא ביום הולדת של אחייני. זה אולי נשמע קטנוני. אבל למה??? לי זה חשוב! אני אוהבת להנציח את הדברים האלו!! יכלו לפחות להציע לי משהו בינתיים, מצלמה חלופית, יחס, משהו! כשראו שזה מתעכב כל כך!!!.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה מצלמה אחרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! והסבר איך מצלמה כזו יוקרתית מורחת את כל התמונות!!!!!!!!!1 פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
כרמית שלום.
המצלמה נרכשה בחודש דצמבר 2006.פנייתך הראשונה התקבלה בחודש מרץ 2007
משמע כשלושה חודשים לאחר הרכישה.תלונתך בגין הטעית המוכר שהתקבלה ביום 12.3.07 נבדקה ונמצא
כי בשום שלב במכירה לא דובר על מייצב תמונה במצלמה אלא על כך שמדובר במצלמה איכותית שתכונותיה פורטו בפני חברך.
תשובה זו אף ניתנה לחברך ביום שלמחרת משמע ביום 13.3.07.
אני מתנצלת באם נגרמה לך אי נעימות ומזמינה אותך לקבל את המצלמה שלך בסניף בו הושארה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה