פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החנות ביג סנסורמסרבת לפנות מקרר ישן כפי שהתחייבה בחוזה קניה של מקרר חדשd נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר. הקניה כללה הובלה ופינוי המקרר הישן, הכל מתועד בחוזה הקניה. המוביל הביא את המקרר החדש, בתחילת ההתקנה אמרו שייקחו את הישן, אך בסוף סירבו לקחת את הישן וברחו מהבית, למרות בקשה מפורשת מאנשי החנות הטלפון , וויכוח עם אשתי שקבלה את פניהם בבית..
במשך שבוע ימים אנו מתקשרים כל יום מספר פעמים לחנות כדי להתלונן. החנות כל יום אומרת שעוד כמה שעות יבואו לקחת את המקרר הישן. עד היום אנו מחכים.
אשתי, שהייתה צריכה להתמודד עם החפרים שהביאו את המקרר סיימה את הסצנה איתם בבכי ועוגמת נפש רבה.
עד היום המקרר הישן זרוק האמצע המטבח והוא מפגע בטיחותי לילדה שלנו, בת השנתיים.
ומתוסף לעובדה שהמוכר התחייב לספק את המקרר תוך פחות משבוע מיום הקניה, אך בסוף זה לקח יותר משבועיים.
שם המוכר: שלומו.
שם מטפלי התלונה: שלומה וניסים
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על פינוי המקרר - אני מתכון להזמין מוביל פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
שמחה אושורוביץ מנהלת ש שם ותפקיד:
המקרר הישן פונה מבית הלקוח ביום שסוכם עם מנהל סניף סנסור תל חנן (סער) תגובה:
הבעיה נפתרה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה