טלויזית LCD |
נושא התלונה: |
יום שישי 07 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 7/3/08 נרכשה הטלויזיה בסניף ביג סנסור באשדוד, אלא מאי רק לאחר פניות חוזרות ונשנות למנהל הסניף הטלויזיה סופקה ביום 8/4/08, חודש ימים לאחר ההזמנה. החברה התחייבה לספק את הטלויזיה 5 ימי בלבד לאחר ביצוע ההזמנה, דא עקא, המוצר שנרכש לצורך מתנה סופק זמן לאחר רב. מיותר לציין שהתייחסות האחראים בסניף אינה הולמת ואף מזלזלת בלקוח.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם ללקוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|