פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזית LCD נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 7/3/08 נרכשה הטלויזיה בסניף ביג סנסור באשדוד, אלא מאי רק לאחר פניות חוזרות ונשנות למנהל הסניף הטלויזיה סופקה ביום 8/4/08, חודש ימים לאחר ההזמנה. החברה התחייבה לספק את הטלויזיה 5 ימי בלבד לאחר ביצוע ההזמנה, דא עקא, המוצר שנרכש לצורך מתנה סופק זמן לאחר רב. מיותר לציין שהתייחסות האחראים בסניף אינה הולמת ואף מזלזלת בלקוח.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם ללקוח פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה