פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טלוויזיה דרך getit בתאריך 27 בדצמבר 2008 .זמן משלוח היה עד 14 ימי עבודה.לאחר בערך שבוע שמתי לב שנתתי מס' כרטיס אשראי שגוי ויצרתי קשר בטל' המופיעה בהזמנה כדאי למסור מס' תקין של כ"א וגם להדגיש שאני מעוניין באיסוף עצמי.
לאחר מס' ימים פניתי שוב לאותו בן אדם ואז לברר את מצב הזמנתי ואז גיליתי שמתכוונים לחייב אותי כולל משלוח.אחרי וויכוחים הגנו להסכם של חיוב ללא דמי משלוח ונאמר לי שאני צריך לבדוק מול מחסן מתי הזמנה שלי תהייה מוכנה.ואכן ב15/01 חויבתי במחיר של מוצר.
אבל ההזמנה לא רק שלא מוכנה עד היום(חודש לאחר החיוב וחודש וחצי מיום של הזמנה)
אלה עכשיו אומרים לי שדגם שהזמנתי לא מוכרים יותר אבל יש להם דגם אחר אבל יקר יותר.לפני קניה הזו חשבתי שחברה מבית שקם אלקטריק /אלקטרה לא מתעסקת בתרגילים מכוערים של מכירת מוצרים שמראש או לא קיימים או שמכירתם הופסקה , אבל לפי התנהגותם נראה לי שהיתי תמים מדי.
הטלוויזיה הייתה מיעודת כמתנה לאבי ל10/02/2009 ובכוונה הזמנתי מראש כלפעמים דברים מתעכבים קצת. ונכון לעכשיו שילמתי 5000 ₪ ללא מוצר וללא פיצוי הוגן.
בזבוז כסף סוג הנזק :
הספקת מוצר + פיצוי הוגן פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה