|
|
|
|
|
|
מוצר שלא סופק במועד ואי יכולת להשיגם טלפונית |
נושא התלונה: |
יום חמישי 23 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי דרך האינטרנט מכונת גילוח, אחד מאתרי האינטרנט הפנה אותי ישירות לקניה דרכו באמצעות ספק ראשי של סנסור (לדבריו בכל אופן) ב-25 ליוני 2009 ונאמר לי שתוך 14 ימי עסקים המוצר יהיה אצלי. לאחר שבוע ב-5 ליולי התקשרו אלי מסנסור והודיעו לי כי יש בעיה עם כרטיס האשראי ולאחר חיוב חוזר של הכרטיס, הודיעו לי כי העסקה התבצעה בהצלחה וש-14 ימי העסקים מתחילים מהרגע הנתון.
כיום כבר ה-23 ליולי שזה כבר 15 ימי עסקים שאני מחכה למכונת הגילוח ומבלי יכולת להשיגם בטלפון שצורף להזמנה.
אני מרגיש כי ביזבזתי זמן רב מידי בציפייה למכונה.
|
מידע לגבי קבלת המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סנסור שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|