פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שלא סופק במועד ואי יכולת להשיגם טלפונית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי דרך האינטרנט מכונת גילוח, אחד מאתרי האינטרנט הפנה אותי ישירות לקניה דרכו באמצעות ספק ראשי של סנסור (לדבריו בכל אופן) ב-25 ליוני 2009 ונאמר לי שתוך 14 ימי עסקים המוצר יהיה אצלי. לאחר שבוע ב-5 ליולי התקשרו אלי מסנסור והודיעו לי כי יש בעיה עם כרטיס האשראי ולאחר חיוב חוזר של הכרטיס, הודיעו לי כי העסקה התבצעה בהצלחה וש-14 ימי העסקים מתחילים מהרגע הנתון.
כיום כבר ה-23 ליולי שזה כבר 15 ימי עסקים שאני מחכה למכונת הגילוח ומבלי יכולת להשיגם בטלפון שצורף להזמנה.
אני מרגיש כי ביזבזתי זמן רב מידי בציפייה למכונה.
מידע לגבי קבלת המוצר פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה