פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהגעת המוצר שנרכש ושולם נושא התלונה:
וולקן משה שם/כינוי:
‏יום שני ‏28 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
צוות תלונה שלום,
לאחר חיפושים רבים, וסקרי שוק רכשתי לשמחתי הרבה מסך LCD של טושיבה בגודל 30 אינץ' מחברת ביג סנסור אשר יושבת במרכז המסחרי "ביג" בפולג נתניה.
להפתעתי או יותר נכון לאכזבתי שהגעתי לחנות בשנית ב15/12 כדי לברר מה קורה עם המוצר שעדיין לא קיבלתי למרות שכבר שילמתי עליו,הם אמרו לי שיש בעיה עם ניופאן החברה שמייבאת את המוצר ונתנו לי תאריך אחרון ש"בטוח" יגיע המוצר,והוא התאריך של היום ה-28/12/05.
אני חושב שלחברה גדולה ומכובדת כמו סנסור היה מן הראוי שלפחות יצרו קשר עימי ולא אני איתם כדי להודיע על איחור בהגעת המוצר ששולם,ולהגדיל ראש מבחינתם(משהו שיש לציין כל שאר החברות עושות בעת הקנייה בתור מבצע)ולתת לי משלוח והתקנה חינם של המסך עקב האיחור הרב.
אנחנו כרגע ב-28/12 ועדיין לא קיבלתי את המוצר וגרוע מזאת לא יצרו עימי קשר.
אשמח לשמוע ממכם או מהם פתרון לבעייתי הקטנטנה.
תודה מראש
משה

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
שמחה אושורוביץ מנהלת ש שם ותפקיד:
המכשיר אכן היה חסר במלאי תקופה של כחודש ימים וזה בעקבות חברת ניופאן עקב כך ניתן ללקוח מסך חלופי עד לרגע קבלת המוצר החדש .
תגובה:
בעקבות השתלשלות האירועים נמצא כי הלקוח יקבל פיצויי DVD של טושיבה בעת אספקת המוצר החדש המוצר הגיע לארץ ויתואם אספקה לימים הקרובים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה