פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שואב אבק פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביג סנסור מרחביה-עמק סנטר עפולה (369) כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קניתי שואב אבק מסוג פרוסמן ציקלון PR812. פחות מחודשיים בשמוש(שימוש ממוצע פעם בשבוע) השואב התקלקל ,ולמרות שהוא עדין באחריות ,החנות סרבה להחליף את המכשיר ,ונכון להיום שלושה חודשים אחרי הקניה המכשיר טרם תוקן והוא עדין במעבדות התיקון .אנחנו בחורף והבית מלא שטיחים שאי אפשר לנקותם כמו שצריך.המצב בלתי נסבל.
עוגמת נפש,ובזבוז זמן . סוג הנזק :
או החלפת המכשיר באחד חדש ,או החזרת הכסף וביטול העס פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל אלון מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
הנושא טופל מול הלקוח ע"י מנהל הסניף.
המוצר הוחזר ללקוח לאחר תיקון
ניתנה ללקוח אפשרות לפנים משורת הדין להחזיר את המוצר באם לא תוקן
לשביעות רצונו.
תגובה:
טופל מול הלקוח לפי הר"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה