פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות ורמייה בכוונה תחילה נושא התלונה:
רייכר משה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך בר יהודה 147 תל חנן כתובת:
ביג סנסור תל חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
28.3.06הזמנתי מקרר אמקור דגם 520 לבן, דלת הפוכה, הזמנה 120990822
ב 2.4.06 לאחר המתנה של 1/2 יום סופק, למרות טרייד אין נדרשנו לשלם עבור
פינוי הישן, התנגדנו לאחר צעקות וכעסים , נלקח המקרר הישן.
התברר כי סופק עם דלת רגילה, פנינו למוכר מר' נסים אלגאלי, הובטח לשלוח
טכנאי נתבקשנו להיות בבית ב 5/4 כל היום עד 20.00, הטכנאי לא הגיע ולא הודיע. ב 20.20 פנינו למקס, הנ"ל הבטיח כי למחרת 6/4 בבוקר יצרו איתנו קשר.
ב 6/4 צילצלתי ביוזמתי ב 11.30 לאחר שלא חזרו אלינו, נעניתי כי תוך מספר דקות יחזרו אלי. ב 13.30 צילצלתי שוב דיברתי עם ניסים, הובטח שנושא יטופל מיידית
באותו יום דיברתי עם המנהל, סער, חזרו אלי ממוקד סנסור והבטיחו כי המקרר
יוחלף ביום א או ב 10.4.06
9.4.06 התקשרה סימה מהמוקד של סנסור, להבין מה קורה, הבטיחה לטפל,
באותו יום בערב התקשרה שוב התברר לה שכבר דיברה איתי באותו יום.
הבטיחה לתאם מועד חדש לאספקה של מקרר חדש , ביקשתי שהתאום יכלול
גם פינוי המקרר שסופק בטעות, הבטיחה לחזור אלי .
היום 10.4.06 שעה 18.50 אף אחד לא חזר אלי
אני רואה בטיפול זילזול מגעיל, האם עסקה מסתיימת עם החתמת הלקוח על כרטיס האשראי או שיש לחברה שמתיימר להיות מהמובילות במשק בענף גם אחריות
כלפי הלקוח
אני דורש, מיידית סיום הטיפול ודורש פיצוי משמעותי על ימי ההעדרות מהעבודה
עד כה והזלזול.
אם לא אענה תוך 24 שעות בכוונתי לפנות לתקשורת ולגורמים נוספים בכל מחיר
ובכל תנאי.
רייכר משה 054/4441655
זלזול בלקוח סוג הנזק :
אספקה מיידית של מקרר כפי שהוזמן ופיצוי משמעותי שית פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
טופל מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה