פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מכירים באחריות על התקנת מזגן. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ביג סנסור אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/06/04 קניתי מזגן מסוג Jetpoint בחנות ביג סנסור באשדוד. המוכר בשם ויטלי הסביר לי שיש לי אחריות על המזגן למשך שנה ואם אני לוקחת התקנה דרך החנות היא תעלה לי 500 ש"ח ויש עליה (ההתקנה)אחריות 5 שנים. החלטתי להזמין התקנה בעת קניית המזגן כדי שבעתיד לא תהיה לי בעיה עם האחריות על המזגן (שלא יגידו שההתקנה בוצעה ע"י גורם לא מוסמך). שילמתי עבור המזגן וההתקנה במקום והובטח לי שתוך שבוע הטכנאי שלהם בשם סלבה ייצור איתי קשר כדי לקבוע יום התקנה.
לאחר שבוע הלכתי לחנות (לא היה ניתן להשיג אותם בטלפון, כי הם לא היו קיימים ב-144, ובטופס הזמנה שקיבלתי לא הופיע מס' טלפון של החנות) ושאלתי מה קורה, אז אמרו לי שהמתקין היה צריך לעזוב בדחיפות את הארץ ולטוס לרוסיה ונתנו לי מס' טלפון של מתקין אחר בשם קובי שאני איצור איתו קשר או אמתין שבעוד 3 שבועות מר סלבה יחזור ויטפל בי!!! למחרת חייגתי למר קובי והוא אמר שהוא יכול להגיע רק בשעות הבוקר, שזה בלתי אפשרי מבחינתי מכיוון שבבוקר אנחנו לא נמצאים בבית. קובי הסכים בסופו של דבר להגיע בשעה 4 אחה"צ בעוד שבועיים. הסכמנו בלית ברירה אחרת.

ביום הקבוע קובי אכן הגיע עם עוזר והפציר בי שהוא לא עובד בשעות כאלה ושהחנות "דפקה" אותו בגלל שהטכנאי השני לא בארץ יש לו לחץ ואחריי יש לו עוד התקנה על הראש. תוך פחות מחצי שעה הם התקינו את המזגן, מילאו גז, הסבירו לי איך הכל עובד והלכו.

מכאן, בעצם, מתחיל הסיפור. המזגן קירר במשך שבועיים והפסיק. הכל עבד בו אך הוא איננו קירר, התקשרנו לחברה שממנה קיבלתי את האחריות והטכנאי נשלח אליי כבר ביום המחרת - הוא הוסיף גז ואמר שכנראה המתקין לא מילא את הכמות שצריך והלך. בעוד כשבועיים הסיפור חוזר על עצמו, הפעם הטכנאי שמגיע בודק יותר לעומק ומגלה שההתקנה בוצעה לא כראוי, המזגן לא תלוי ישר על הקיר, הצנרת קשורה לא כמו שצריך ועוד כל מיני דברים מסביב שמלכתחילה לא נעשו טוב - המזגן עצמו תקין! הוא שוב מוסיף גז, משחרר את הצנרת מהעטיפה והולך.
הפעם התיקון מחזיק מעמד כ-3 שבועות.
הטכנאי הבא כבר נתן לי את שמו - אולג ודיבר עם מנהל המפעל בשם דוד על כך שאם התקלה תחזור על עצמה אנחנו נתקשר והם ייקחו את המזגן לבדיקה,
למרות שגם הוא אמר שכל הגז בורח בגלל התקנה לא טובה של המזגן. לא הסכמתי שהוא בעצמו ייקח את המזגן מכיוון שזה היה לקראת החגים של חודש ספטמבר והיינו חייבים את המזגן בימים אלו שהם הימים הכי חמים של הקיץ!
הוסיף גז, סידר פה ושם וגם הלך.
הגז בהחלט הספיק לתקופת החגים וגם קצת אחרי.
הגיע תקופה שכבר לא הזדקקנו לשירותיו של המזגן ולא חשבנו גם שיש צורך באמת לקחת אותו לבדיקה במפעל בגלל שלא טכנאי אחד ולא שניים בדקו ואמרו שהמזגן תקין,( חוץ מזה שהתייעצתי עם אנשי מזגנים אחרים וקיבלתי תשובה חד משמעית, שאם המנוע במזגן פועל, והוא עובד בלי להוציא חום או קור אז חסר לו רק גז וזה תמיד היה נכון מכיוון שבכל פעם שהוסיפו גז הוא היה מתפקד כמו שצריך ושבמזגן עצמו אין לגז מאיפה לברוח, אלא רק מהחיבורים שבוצעו בזמן ההתקנה.
בקיץ שב החום והחלטנו להפעיל את המזגן שכמובן לא קירר.
האחריות טרם פגה, אז פנינו שוב לחברה והחלטנו שהפעם אם הם ירצו לקחת אותו לבדיקה נאפשר להם. אך בחברה לא היה תשובה.
פניתי לביג סנסור וגיליתי שהחברה פשטה רגל ואין יותר עם מי לדבר.
או קיי, מי נותן לי אחריות עכשיו, שאלתי. ונאמר לי שיחזרו אליי. אמרתי שאין לי זמן לחכות כי עומדת לפוג לי האחריות. אל תדאגי, אמרו לי, מחר נשלח אלייך טכנאי. צילמו את ההזמנה שבה רשומים פרטי הרכישה והבטיחו שייצרו איתי קשר.
חייבת לציין שבחנות יושבים שני חברה שקוראים להם יאן ורק אחד מהם הוא מנהל הסניף והשני מתחזה אליו באופן קבוע.

הלכתי הביתה וחיכיתי לטלפון במשך 3 ימים. חזרתי לחנות, מצאתי את המנהל האמיתי והתחלתי לצעוק עליו - איזה מין שירות? אותו סיפור, תלכי הביתה, יהיה בסדר, מחלקת השירות תהיה איתך בקשר.

הסיפור הזה נמשך המון זמן ובינתיים פג תוקף של האחריות על המזגן!
אבל זכור לי שהפשלה היא של המתקין, בעצם. הפניות שלי לחנות תמיד הסתיימו בכלום, אז התחלתי בעצמי לחפש את שירות הלקוחות, כך גיליתי שביג סנסור משתייך לשקם אלקטריק. בהחלט לאחר כמה פניות נעניתי ע"י בחורה בשם פמלה, ולאחר משא ומתן של כמה שבועות היא שלחה אליי טכנאי - את סלבה המפורסם, סלבה הגיע ודבר ראשון שהוא אמר זה שבתקופה שהוא לא היה בארץ 10 מתוך ההתקנות שבוצעו לא היו תקינות! הוא החליף ניפל שהתקין מר קובי ושהתברר כלא תקין, מילא שוב גז ואמר שהוא מקווה שזה הכל, אבל כעיקרון צריך לבצע התקנה מחדש כדי שלא יהיו בריחות גז יותר, ולזה הוא חייב אישור מהחברה, מכיוון שהמזגן לא באחריות. שלחתי מכתב תודה לגב' פמלה והפעם התיקון החזיק מעמד עד סוף הקיץ.
כאשר ניסינו להפעיל אותו בחורף כדי להתחמם הוא שוב הוציא אויר ללא תוכן...
אני רוצה לשאול את החברה - כאשר אתם נותנים אחריות 5 שנים על התקנה למה אתם בדיוק מתכוונים?

במקרה שלי, התשובות שקיבלתי היו: איך את יודעת שזה לא המזגן?
או: אנחנו לא יכולים לשלוח את המתקין, כי הוא לא מוכן לסדר אם הוא לא יודע בוודאות שהבעיה היא בהתקנה, אלא במה?
הם רוצים שתביא טכנאי, תשלם לו כסף, כדי לקבל חוות דעת בכתב, ואז אולי הם ישלחו את המתקין, ולפי מה שראיתי בהיכרותי עם ביג סנסור, לתת שירות ללקוח הם לא יודעים.
בינתיים, שוב מגיע הקיץ והמזגן שלי לא מקרר, וההשקעה הגרועה שעשיתי בביג סנסור לא השתלמה לי, והעוגמת נפש היא ענקית, ורגל שלי לא תדרוך אצלכם ברשת יותר בכלל!!!
כספי סוג הנזק :
אני רק רוצה שהמזגן יקרר, בינתיים הוא רק מאוורר... פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
בשיחה עם הגברת הוסבר שהתקלה עליה התלוננה היתה שלא במסגרת האחריות
למרות זאת החלטנו לפנים משורת הדין לשלוח טכנאי ללא חיוב לגברת גניה
שיקבע האם מדובר בבעיה במזגן או בהתקנה.
במידה ומדובר בבעיית התקנה תטופל במסגרת האחריות וללא חיוב.
תגובה:
טופל מול הגברת.יישלח טכנאי לבדיקת התלונה ללא חיוב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה