פרטי התלונה

תלונות סנסור

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה טלפונית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בתאריך הנ"ל צלצל הטלפון בבית הורי בשעה 14:00 לערך. תהינו מי המתקשר בשעות לא 'ייקיות' אלו מכיוון שבדרך כלל הטלפון דומם בשעות הצהריים, בעיקר בסופי השבוע. באופן לא מפתיע היתה זו הודעה מוקלטת מ'סנסור סגולה' המזמינה אותנו לבוא, לראות, לקנות ומי יודע מה עוד מכיוון שלא טרחנו להקשיב. כשעה וחצי אחר כך צלצל שוב הטלפון, ייתכן והיה זה הקו השני, אינני זוכר, ושוב אנשי 'סנסור סגולה' "מתנצלים על ההפרעה" ומזמינים...
הבעייה העיקרית היא שארי אפשר אפילו לצעוק או לטרוק את הטלפון להודעה מוקלטת..
מבלי להכנס לסוגיית ההטרדות הטלפוניות של סקרים, חברות והודעות קוליות (שבטוחני כי גם מנהלי אותן חברות עצמם מקבלים הביתה), חושבני כי זו חוצפה והתנהגות שאינה הולמת חברה המכבדת את עצמה להטריד אנשים בשעות המנוחה ובפרט בסוף השבוע.
אני ובני משפחתי לבטח נדיר את רגלינו מחברת סנסור, בצומת סגולה ובכלל.
הטרדה סוג הנזק :
בדיקה של אנשי חברת סנסור את דרכי הפרסום או חברות ה פתרון נדרש :

סנסור שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
אלון שלום.
בהמשך לשיחתנו הטלפונית אני מתנצלת על אי הנוחות שנגרמה להוריך
וכפי שנאמר לך בשיחה הנושא טופל מול הגורמים המתאימים.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה