פרטי התלונה

תלונות דיסק קלאב

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מערכת מוטלימדיה תקולה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
האתגר 2 בית כרמל פארק עסקים טירת הכרמל כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מערכת מולטימדיה ממשווק בחנות בואדי גוז" אחרי הקניה התגלו כמה תקלות חזרתי לחנות והם אמרו לי תדבר עם הסוכן בחור בשם אופיר פניתי אליו והוא באמת ניסה לעזור לי בא והתקין גירסה אחרת למכשיר עשה עוד כמה דברים אחרי יום יומיים חוזרים התקלות במשך התקופה עד שהצלחתי להשיג את הסוכן עוד פעם ועוד פעם רק אם מתקשרים אליו מחסום הוא עונה ואז הוא אמר לי תבוא לאיזה חנות בגבעת שאול ונראה מה אפשר לעשות אני מגיע לחנות והוא איננו מתקשר לא עונה שואל את בעל החנות אופיר היה כאן דיברת אתו משהו כלום לא היה ולא נעלים עשיתי באזור כמה סידורים התקשרתי עוד פעם ועוד פעם ואין מענה שלחתי לו הודעה ואין תגובה יום אחרי זה התקשרתי לחברה והסברתי שיש סוכן שעושה ממני צחוק ואני קנתי מכשיר ויש לי אחריות אני רוצה לקבל שירות ואין ענתה לי בחברה בחורה בשם לימור הסברתי לה את כל ההשתלשלות של הדברים אז היא אמרה שהיא בודק את זה ותחזור אלי אחרי כמה זמן היא חזרה אם תשובה שלסוכן היה יום עמוס ומחר אני דואגת שהוא מתקשר אליך מחר לימור מתקשרת ואומרת שהוא עכשו באזור ירושלים תתקשר ותקבע איתו אני מתקשר ואז הוא אומר לא אני לא באזור תתקשר עוד שעה אחרי שעה לא עונה עוד פעם ועוד פעם אני מתקשר ללימור ואז היא אומרת שהיא בודקת ותחזור אלי ככה הסיפור נמשך כמה פעמים וכל פעם יש לה תירוץ שהוא עסוק וזה לא תלוי בו וכ"ו אחרי כמה פעמים אני מתקשר ללימור ומסביר לה נו מה קורה אז היא מפנה אותי לאחד בשם גבי ואז הוא אומר לי תישמה אתה צריך ללכת לחנות שקנייתה ושהם יפרקו לך את המשיר וזה יגיע אלינו בהקדם האפשרי וין לך מה לדאוג החברה שלנו עושה את זה בזריזות יותר מהר ממה שאתה חושב אמרתי לו בסדר אני הולך לפרק ונהייה בקשר יום .ראשון לפני שבועיים פניתי לחנות והסברתי להם שהם צריכים לפרק זה מה שהחברה אמרה הם פירקו ואני אחרי זה ישר התקשרתי ללימור שאופיר יבוא לאסוף את זה היא אמרה אין לך מה לדאוג אני עכשיו מתקשרת אליו טוב ביום רביעי אני מתקשר לחנות והם אומרים שעוד לא אספו את המכשיר אני מתקשר ללימור והיא אומרת לי שהיא בודקת וחוזרת אלי, חוזרת אלי ואומרת שהסוכן היה כמה פעמים והוא לא תפס אותו החנות הייתה סגורה אמרתי לה כל הזמן תירוצים מה יהיה היא אמרה מחר הוא יאסוף את זה אין לך מה לדאוג טוב אני ממשיך לאמין,יום ראשון אני מתקשר ללימור ואומר לה שנראה לי שלא אספו את המכשיר אז היא אומרת יום חמישי היה להם חג וגם היום יש להם חג אז מחר אין לך מה לדאוג.יום שני אני מתקשר לחנות והם אומרים לי שהם עבדו ביום חמישי אז אני מתקשר ללימור ואז היא אומרת לי תקשיב אנחנו רק מוקד זה מה שאני יכולה לעזור לך אז אני אומר לה מה מוקד אתה החברה מה כל הזמן שאני מדבר איתך עכשו את אומרת לי שאתם מוקד ואז היא אומרת לי ככה שני ואז היא העבירה לי את המנהל ששכחתי השם שלו ואז הוא אומר לי בדקנו את הנסיבות אין לנו איך לעזור לך אל תתקשר לכאן עוד פעם מה שילמת לי כסף אני חייב לך משהו אמרתי לו כן אני קניתי מוצר של שלמתי לחנות וזה עבר לך אז הוא אומר לי תפנה לחנות אמרתי לו אני כמעת חודש בקשר עם לימור שולחים אותי לפרק אני מתקשר לסוכן אופיר שבכלל לא עונה ועכשו אתה אומר לי אל תתקשר לכאן עוד פעם אז אמרתי לו שאני יתלונן אליו וזה לא הזיז לו..במשך כל השיחות שלי עם לימור אני מסביר לה שאני חרדי ואין לי פלאפון אם וויז ובשביל זה קניתי את המכשיר ואני לא מצליח להיסתדר בלי זה אני כל הזמן צריך לשאול אנשים כתובות וזה לוקח לי המון זמן ועוגמת נפש..לגבי התקלות שיש למכשיר שפתאום מפסיק הרמקול לעבור אחרי כמה זמן חוזר או שאני צריך לכבות את המשיר ולהדליק עוד פעם לפעמיים אני ברדיו וגם פתאום אין רמקול או שאני באמצע לשמוע מוזיקה פתאום זה עובר לי לרדיו או למשהו אחר או אם אני משתיק את המכשיר שאני רוצה לדבר אם מישהו ברכב פתאום זה נדלק בלי לגעת במכשיר או שאני משתמש בוויז פתאום אין קליטה או שיש קליטה ואני באמצע נסיעה אם הוויז פתאום נופלת הקליטה וכ''ו
ביזבוז זמן,עלבון,וכספי סוג הנזק :
להחליף מכשיר חדש יותר מתקדם כפיצוי על כל הטירתור פתרון נדרש :

דיסק קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה