פרטי התלונה

תלונות דיסק קלאב

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏שבת ‏23 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:

תלונה לדיסק קלאב על שירות מיום שבת 23-6-07
עותק ממכתב שנשלח היום:
לפני כחודשיים רכשתי מסניפכם במתחם הביג באילת נגן mp3 של דגם artech.
היום הגעתי לסניף משום שאבד לי כבל המחבר את המכשיר למחשב וטוען אותו.
הגעתי על מנת לשאול אם יש מטען חשמלי שאוכל לטעון באמצעותו את המכשיר או ו כבל חלופי.
השירות שזכיתי לו היה זוועתי+ ריכולים אחר כך עלי מחוץ לחנות עם עובד נוסף בשעת "הפסקת סיגריה" כעבור כמה דקות.
וזה המקרה:
המוכר גבוה וקרח נדמה לי שעונה לשם שרון - ומה זה משנה בעצם? הרי הוא אמור לייצג את דיסק קלאב!!!!!!!!!!!.
השעה 9.00 , העומס בחנות - נמוך.
הגעתי - הסברתי כי קניתי את המכשיר מסניפכם, לפני כחודשיים וכי היום אבד לי הכבל - ואיני מוצאת אותו.
"גיברת, אין לי איך לעזור לך!!!!!!!!!" ענה לי המוכר. אך אני התעקשתי - "אולי בבקשה - תחשוב על משהו - אתה המוכר, אמור להיות מקצוען - מבין בתחום -" הראתי לו את הדגם הזהה לדגם שברשותי - ושוב - שנרכש בסניפכם!!!!!!!!!!!!! באותו מתחם ביג כחודשיים קודם במהלך חופשת הפסח.
אך המוכר באדישות רבה מדפדף בין כל המטענים שיש לו ושולף לי כל מיני מטענים שברור לעיין כי כלל אינם מתאימים למכשיר שהצבעתי עליו - ושוב - חוזרת המנטרה: "אין לי איך לעזור לך!
אין לי שום דרך לעזור לך!
אין לי כבל כזה - תלכי לחפש בחנות של מוצרי חשמל..."
בסוף ממש הרגשתי כי הבחור הגבוה והקרח הזה- שאני מצטערת אבל אני לא זוכרת את שמו -
ממש גרם לי להרגיש כי אני מעיקה עליו ואני נודניקית - אז עזבתי בבושת פנים.
חמש דקות לאחר מכן בעודי מנסה לעצור מונית - אני שומעת אותו חוזר על הסיפור בפני עובד אחר בחנות ( מסכן - התשתי אותו אז מייד אחר כך הוא הרגיש כי עבד מספיק ויצא להפסקת סיגרייה...) ומה הוא אמר עלי?
" הנודניקית הזאת! מה את לא מבינה שאין? יאללה! לכי! תעזבי אותי!"
אז - קודם כל :
1. אני לקוחה טובה מאד של סניפכם באילת וקונה המון!!!!!!!!!
רק אתמול קניתי גם אוזנוית נוספות לאותו מכשיר שיש יל ודיסקים וכו'
2. מה כן אפשר היה לעשות?
להיות יותר אדיב - לקחת ממני שם וטלפון ולברר עם הספק שלכם שממנו אתם מביאים את המכשירים לחנותכם - אולי יש משהו שאתם כן יכולים לעזור?
שהרי אני לקוחה שלכם - והמוכר היה יכול לפחות לנסות לברר אם יש משהו שהוא יכול לעשות - במקום להעיף אותי מהחנות כאילו הוא בעל הבית - הוא יכל היה קחת ממני פרטים ולברר עם הספק שלכם או עם אחד המנהלים מהיכן ניתן לספק לי מטען חלופי. - כי זהו שירות לקוחות!
כלקוחה שלכם אני מצפה ממכם לתגובה הולמת למכתבי - לנזיפה בכתב במוכר וכן לפיצוי הולם.
אני שולחת העתקים למכתבי זה לכל סניפי דיסק קלאב ולמנהלים.
בברכה- ורד רביד.
054-2099012
עלבון סוג הנזק :
נזיפה במוכר בכתב, פיצוי פתרון נדרש :

דיסק קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה