פרטי התלונה

תלונות דיסק קלאב

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומאכזב נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים רכשתי מהחברה הנ"ל כמות של כ-4 דיסקים דרך שירות האינטרנט.

לצערי... כל הדיסקים הגיעו עם עטיפה שבורה לחלוטין ואחד אף עם שריטות ועטיפה מרוסקת. בעקבות כך- פניתי לשירות הלקוחות מס' פעמים במייל ולא נעניתי, ניסיתי טלפונית לקבל שירות ולאחר מס' פניות נציג מטעמם הסביר שמקרים אלו נפוצים וקורים ואין כל בעיה הדיסק יישלח אלי שנית בדואר. ואכן לאחר כשבועיים לערך הגיע הדיסק...
למרבה הפתעתי וצערי גיליתי כי הדיסק שנשלח אלי אינו אלא דיסק פלסטיק ריק שקוף שניתן להשיג בכל חנות עבור מחיר פעוט.

אם היה לי צורך בדיסק שקוף רגיל וסטנדרטי לא הייתי דורשת לשלוח לי אותו בדואר ומחכה כל כך הרבה זמן לבואו אלא הייתי רוכשת אחד עצמאית, שליחת הדיסק הייתה פוגענית, מעליבה ובעיקר מזלזלת באינליגנציה של הלקוחות.

כל תהליך הרכישה, הציפייה וגודל האכזבה מחוסר ההיענות וטיפולם בנושא מאכזבת ופוגעת.

ביצעתי רכישות רבות דרכם ומעולם לא נתקלתי בבעיה, כמו כן המלצתי לרבים מחבריי לעשות שימוש באתר האינטרנט ולאחר יחס זה כולנו נשארנו המומים ולצערנו הפסקנו לבצע קניות באתר.

מייל נוסף נשלח לחברה מיד לאחר קבלת הדיסק ולאחר חודש שלא נענתי -ניסיתי בשנית ליצור עמם קשר טלפוני (הבטיחו לחזור עם תשובה וכמובן לא קרה מעולם..) ומה14.1.13 עודני מחכה לתשובתם בנושא.

ממליצה להיזהר בעת רכישה מול החברה- השירות לקוחות מאכזב ופוגעני, התחושה שקיבלתי הינה כי אין ערך לכסף שאנו משלמים עבור המוצר ואין למי לפנות או עם מי לדבר במידה וישנה תקלה או פגם במוצר שרכשתם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר בחדש. פתרון נדרש :

דיסק קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה