פרטי התלונה

תלונות קר שרותי רפואה

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב שירות כנגד הסכם נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לונדון מיניסטור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מטופלת בקר שירותי רפואה בסניף לונדון מיניסטור ברחוב אבן גבירול בת"א.
כשנרשמתי שילמתי סכום כסף תמורת הסרת שיער בלייזר באיזור מסויים על פי הסכם, כי התשלום אותו שילמתי לקר שירותי רפואה כולל טיפולים ללא הגבלה עד אשר יעלם השיער. טופלתי כ- 7 פעמים בלייזר והיום שהתקשרתי לקבוע תור לטיפול, נאמר לי שהתיק שלי סגור כי לא הייתי בטיפול מעל שנה ואלה הם "הנהלים". כך אמרה לי הפקידה ושהיא תחזור אליי מחר. (יש לציין כי פעמים רבות התקשרתי במשך התקופה מאז נרשמתי ועד היום לקבוע תור והפקידה אמרה לי שתחזור אליי ולא חזרה בנוסף קבעו לי פעם תור וכשהגעתי אמרו לי שאין לי תור!!!) תלונתי העיקרית היא על כך שנאמר לי שנסגר התיק כי לא הייתי מעל שנה וכאמור התשלום היה על טיפול לא מוגבל ולא נאמר לי דבר על "הנהלים" האלו.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קר שרותי רפואה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה