פרטי התלונה

תלונות קר שרותי רפואה

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחה בעל פה של מנהלת המקום לשעבר לגבי הפסקת טיפולי לייזרb נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 06 סיימתי את שירותי הצבאי והחלטתי ללכת לעשות טיפול ליזר (השרת שיער)בחלק הגוף העליון, לאחר השוואות רבות הגעתי למכון קר בסניף קניון הנגב באר שבע, שם קיבלה אותי המנהלת מיכל, היתה נחמדה מאוד, דיברה על מחירים והחליטה לאשר לי מחיר מבצע 6,999 ש"ח אם אשלם באותו היום. וחזרה שוב ושוב על ההבטחה שאם ארצה לעזוב באמצע תקופת הטיפולים (12 טיפולים, טיפול פעם בחודשיים) אוכל לעזוב ואקבל החזר כספי! לפי מס' הטיפולים שלא עברתי.
מהטיפול הראשון הכאבים היו כמעט בלתי נסבלים והגעתי למצב של דמעות לא רצוניות כתוצאה מהכאב, כאן ארצה לציין שהמטפלת הייתה נחמדה עשתה הפסקות כדי שאוכל להרגע מהכאב, לאחר 5 טיפולים שעברתי שאת האחרון הפסקתי באמצע הטיפול משום שלא יכולתי להמשיך בגלל הכאב, הגעתי אל מנהלת הסניף החדשה מאיה, הסברתי לה את רצוני להפסיק את הטיפולים, הסברתי לה את הסיבה והדגשתי בפניה מס' רב של פעמים את ההבטחה בעל פה של מיכל שאוכל להפסיק בכל שלב ולקבל את כספי בחזרה לפי מס' הטיפולים שנשארו. תגובתה הייתה צפוייה כמובן כמו כל חברה שרוצה לשמור את כספי הלקוחות לעצמה- אין החזר כספי, אני לא יכולה לסמוך על משהו שנאמר בעל פה, וכמובן, תמשיך תסיים את הטיפולים ואף הומלץ לי לקחת אקמול לפני הטיפול.
ניסיתי טיפול נוסף, לקחתי אקמול, מרחתי משחה מרגיעה, אך ללא הועיל שוב הטיפול היה עם כאבים בלתי נסבלים.
היום חזרתי שוב למנהלת הסניף הסברתי לה שאני לא מתכוון להמשיך בטיפולים והיא נתנה לי את אותם תשובות לא מספקות ואף אמרה לי שאם עושים חישוב אז אני חייב להם כסף!! היא ספרה כל טיפול בנפרד ולא במסגרת מבצע! לא הזכרתי שבעבר הם בזמינו אותי לטיפול והמטפלת לא הייתה ובשל עוגמת הנפש מיכל הבטיחה לי טיפול חינם מה שגם לא ניתן לי בכלל.
לסיום בשביל ה7,000 ש"ח האלה הייתי צריך לחסוך במשך שנה!! רציתי להגשים חלום ובסופו של דבר נחלתי אכזבה רבה! אני מקווה ואפילו דורש שמישהו בסמכות גבוהה יותר מזו של המנהלת יחזור אלי בהקדם ויסביר לי למה לא מקיימים הבטחות שמנהלת בשירותם נתנה ולאחר שהפסיקה לעבוד שם לא מכבדים את דבריה. אני מצפה לפחות שיחזירו לי חצי מהכסף ששילמתי עשיתי בדיוק חצי מהטיפולים.
כספי סוג הנזק :

קר שרותי רפואה שירות לקוחות

, תגובה:
טל תמיר - מנהלת שירות שם ותפקיד:
זומן לפגישת ברור. תגובה:
לאחר הפגישה ביום ראשון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה