פרטי התלונה

תלונות הכל בדולר

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחזרת ו/או החלפת סחורה נושא התלונה:
רצבי חנה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף 50 כתובת:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בהכל בדולר שבוע שעבר 7.2.2011 מברשת שיער ארוזה בנייר צלפון במחיר של 10 ש"ח.
כאשר הגעתי הביתה ופתחתי האריזה נוכחתי כי המוצר מסריח ריח חריף ביותר של נפט/סולר. השארתי המוצר פתוח ללא שימוש בתקווה שהריח יעבור בהיותו פתוח ללא אריזה אך דבר לא עזר והמוצר מסריח ביותר.
פניתי היום אל החנות והם מסרבים להחליף בטענה כי קיים שלט "אין החלפות/החזות"
עפ"י הבנתי המעשה הינו בניגוד לחוק מה עוד שאיננו מוסרי בהיות המוצר ללא שימוש ופגום מיסודו.
עבירה על החוק סוג הנזק :

הכל בדולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה