פרטי התלונה

תלונות Madina Milano

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום - קוצץ ירקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-29.1.08 שלחתי בדואר רשום לפי הוראת פקידת שרותיכם את קופסת קוצץ הירקות אשר התקבלה עם סדק בתחתית. ברצוני לציין כי מעולם לא השתמשתי בקוצץ זה והמטרה הייתה לתת אותו כמתנה ולפני שארזתי אותו פתחתי לודא עם אכן הקוצץ תקין ולהפתעתי גיליתי סדק בתחתית, מיד נאלצתי לקנות קוצץ חדש , האכזבה הייתה גדולה ,ביזבוז זמן, בזבוז כסף,עלבון גדול וכמובן עוגמת נפש ענקית. היום התקשרתי למחלקת השרות לבדוק אם הגיעה המשלוח הפגום הגיע ,אחרי חצי שעה בדיוק נענתי ועדיין לא קיבלתי שום בשורה מפי פקידתכם ,אני תקווה שממקום זה תבוא הישועה והבעייה תגיע אל פיתרונה המהיר והיעיל, אחרת אאלץ לפנות לגורמים ולפרסומים אשר לא יפארו את שימכם וחבל.
בתודה מראש בילי.

Madina Milano שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה