פרטי התלונה

תלונות Madina Milano

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות והתייחסות מזלזלת מצד שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל ביקרתי בסניף מאדינה מילאנו שבגראנד קניון חיפה עם חברה שהיא בעלת כרטיס VIP אשר מקנה 40% הנחה. נאמר לנו שיש מבצע של 2 פלוס אחד חברתי אמרה כי היא בעלת כרטיס VIP והבנות שהיו בסניף, ויש לציין כי אחת מהן היא מנהלת הסניף, כי זה בנוסף להנחה של הכרטיס. בהגעינו לשלם חוייבנו על שלושת המוצרים בהנחה ולא כפי שנאמר לנו שנקבל אחד בחינם. את אי ההבנה הזאת היה אפשר למנוע כאשר מנהלת החנות שעשתה את החשבון היתה עומדת על טעותה ומתנצלת. כאשר פנינו לשרות הלקוחות נתקלנו ביחס מזלזל מאוד ואף נאמר לנו שלא יתכן שזה מה שנאמר לנו כי "הבנות שעובדות שם ותיקות ואם נעיר אותן באמצע הלילה הן תדענה להגיד שאין כפל מבצעים". לא יתכן ששתינו שמענו את אותו הדבר וזה נאמר שוב בזמן החשבון כאשר אני רציתי לרכוש רק 2 מוצרים והן קפצו ואמרו " מה אכפת לך את מקבלת אותו חינם". יש לציין כי היחס מצד נציגת השרות ליעוז אינו הולם איש שירות לקוחות.
כספי סוג הנזק :
התנצלות ממנהלת שרות הלקוחות והחזר כספי פתרון נדרש :

Madina Milano שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה