פרטי התלונה

תלונות ששת

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת מוצר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פאוור סנטר נס ציונה כתובת:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי יריב קבלתי מתנה אשר נרכשה בסניף ששת בנתניה ,בתאריך 9-8-09 .ניגשתי לסניף בנס צינה בכדי להחליף את המתנה ביחד עם אישתי עם פתק ההחלפה והמוצר שהוא, קערה ובתוכה מגבת מטבח ושני כפות מעוצבת ,שהכל עטוף בצלופן.במקום היה מוכר גדול ממדים מבוגר ומרכיב משקפים .הצגתי לו את המתנהואת פתק ההחלפה והוא סרב לתת לי זיכוי מלא בסך 110 ש"ח שזה מה שרשום בפתק ההחלפה.המוכר טען שהמגת היא שייכת לסט של שלוש והכפות הם לא ממיגוון המוצרים של החנות ולכן הוא לא מוכן להחליף או לתת לי זיכוי מלא אלה רק על הקערה בסכום 49 ש"ח .ביקשתי ממנו שיברר עם סניף נתניה והוא סרב ואמר שלא מעניין אותו וזו לא הבעיה שלו ושאני אשבור את הראש איתם. הסברתי לו שזה לא שרות ויצרתי קשר עם סניף נתניה מהנייד שלי ושוחחתי עם בחורה בשם גיתית או דומה לשם זה (מס' טלפון בסניף נתניה 09-8336985) גיתית אמרה לי שהם חייבים לביא לי זיכוי מלא ושוחחה עם המוכר והיתוכחו בניהם הגיע למקום מוכר נוסף ששמו שלומי והוא צעיר יותר והוא שוחח שוב עם סניף נתניה וזה לאחר שאני שוב חזרתי אליהם. שלומי חזר עם תשובה ושינה את דעתו ואמר שהוא יביא לי זיכוי מלא בתנאי שאני ירגיש הוא עושה לי טובה. הסברתי לשלומי שעדיין לא עבר 14 יום ואני לא צריך להגיש שזה טובה אז המוכר המבוגר אמר שבשום פנים ואופן אני לאקבל זיכוי הסברתי לשניהם שאני בכל זאת קונה משהוא כרגע ואפילו מוסיף כסף אבל האדם המבוגר סרב ושלומי שתק. אני רואה בזה חוצפה של אגו. למרות שאני קניתי מוצר באותו רגע בשווי 200 ש"ח. מבקש לטפל שנושא זה בחומרה. תודה מראש.חזרתי עם המוצר ופתק ההחלפה לביתי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי במזומן ולא בזיכוי פתרון נדרש :

ששת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה