פרטי התלונה

תלונות ששת

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום מעצם קנייתו ושירות לקויי ביותר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!!!
לפני שבועיים קניתי מיחם מחנות ששת בחצור הגלילית . הפעלתי אותו והוא לא הפסיק להרתיח . פניתי לבעל החנות והוא רצה לשלוח לתיקון אני לא הסכמתי . לאחר מאמצים וויכוחים הוחלף המכשיר . וכן גם השני אינו תקין . שילמתי 250 שח בעבור מוצר פגום . פניתי אליו שוב פעם והוא רוצה לתת לי זיכויי בחנות . אני לא מעוניינת , אין לי צורך בזיכויי , אין לי מה לקנות שם , והוא מאלץ אותי . ממש חוצפה . לטיפולכם המסור אודה!!!!!!!!

ששת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה