|
|
|
|
|
|
מוצר פגום מעצם קנייתו ושירות לקויי ביותר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!!!
לפני שבועיים קניתי מיחם מחנות ששת בחצור הגלילית . הפעלתי אותו והוא לא הפסיק להרתיח . פניתי לבעל החנות והוא רצה לשלוח לתיקון אני לא הסכמתי . לאחר מאמצים וויכוחים הוחלף המכשיר . וכן גם השני אינו תקין . שילמתי 250 שח בעבור מוצר פגום . פניתי אליו שוב פעם והוא רוצה לתת לי זיכויי בחנות . אני לא מעוניינת , אין לי צורך בזיכויי , אין לי מה לקנות שם , והוא מאלץ אותי . ממש חוצפה . לטיפולכם המסור אודה!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
ששת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|