פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ויחס קר < נושא התלונה:
אטבייב זמירה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אני ומישפחתי הזמנו בקלאב הוטל 4 חדרים סויטות דרך חברת אשת טורס . הגענו למלון בשעה 12:30 גיסתי הייתה עם תינוק בן 4 חודשים היינו זרוקים בלובי עד שעה 18:00 בערב . דבר ראשון אנחנו ביקשנו חדרים צמודים הם זרקו אותנו כל אחד מיבנה שונה הגעתי לקבלה ביקשתי שיסדרו לנו לפחות חדרים באותו בניין אותה קומה אף אחד לא היתייחס אלינו הדיבור היי גועל נפש כלפי אורחים . הגעתי לחדר החדר היי מלוכלך הריצפה הייתה שחורה כיור היי מסריח היתקשרתי לקבלה לבקש סדינים לילדים שזה היי צריך כבר מוכן אבל לא היו ביקשתי מהם שיביאו הם אומרים לי מה קרה לסדינים שלך אמרתי להם לא כיבלנו ביכלל מגבות באמבטיה היו 4 מגבות קטנות כל דבר היינו מיתקשרים לקבלה שיביאו לנו. אני פותחת חלון דל מירפסת אני רואה חניה רעש של מטוסים אנשים יושבים שותים אלכוהול ורק פבים הילדים שלי ואנחנו לא יכלנו להירדם עד שעה 3:00 בלילה אני הגעתי לקבלה ביקשתי שיחליפו לי את החדר הם אמרו אין איפשרות הגעתי למינהל של מלון הוא דיבר כל כך לא יפה ברוח קרה מאוד אמרתי לו שאני רוצה לבטל חדרים הוא ישר אמר לי אין שום בעיה . אני ובעלי אנשי עסקים שעובדים כל כך קשה ועד שיוצא לנו לצאת עם הילדים אחרי כל המלחמה שעברנו בדרום לנופש אנחנו לא נהנים רק אוכלים עצבים עוד אף פעם לא כיבלנו שירות כזה בחיים .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה