פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול של פקידת קבלה בקלאב הוטל אילת נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, היום התקשרתי ע"מ לשםל את התשלום השנתי ואני ביוזמתי ביקשתי מהפקידה שענתה לי ששמה נטלי להוסיף על המעטפה את שם השכונה שלנו בנוסף לכתובת הרשומה אצלכם, וזאת, עקב כלשבדרום ת"א יש אותו רחוב אך ההטייה שונה ועקב כך הרבה דואר מופנה לשם...
הבקשה שלי משום מה לא מצאה חן בעיני אותה פקידה בשם נטלי והיא ברוב חוכמתה ביקשה ממני לכתוב זאת בכתב לפנות להנהלה וכו' וכו', תמוה הדבר כי לא ביקשתי משהו כל כך גדול ותמוה עוד יותר הדבר ששמים פקידות שעושות את תפקידן כלאחר יד ללא משוא פנים ועובדות כרובוטיות, נטלי זו ענתה בצורה לא יפה גם לאחר שביקשתי שתיתן לי את האחראית סירבה ולאחר מכן אמרה לי אעביר אותך והשאירה אותי על הקו זמן רב....לא לכך התכוונתי כשהצטרפתי כבעלת יחידה בקלאב הוטל היחס צריך להיות הוגן וסביר, ולדעתי גם המשמעת של הצוות עצמו.
מקווה שאותה נטלי תקבל תלונה כי חוסר יחס מייצג את החברה בה היא עובדת והיא כאמור לא עושה זאת ולא מכבדת את העומדים בראשה.
בברכה רבה,
דבורי
עוגמת נפש סוג הנזק :
מסמך תלונה העובר לפקידה עם העתק אלי פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה