פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כשלון גמור בשירות נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טלפונית חופשה בקלאב הוטל אילת ב11-13.6.16 לזוג+1+ תינוק. הגענו לקבלה- שם אמרו שאין שום הזמנה ואין חדרים. לאחר משא ומתן עשינו הזמנה מחדש וקיבלנו חדר.למחרת עמדנו בתור לארוחת בוקר- בכניסה אמרו לי ששילמנו רק עבור חדר. המארחת הוציאה אותנו מהתור ושלחה אותי לקבלה. בקבלה היה תור מטורף בגלל זמני הצ'ק אאוט ורק 2 פקידים!! שוב, לאחר משא ומתן הסדירו לנו את נושא א. הבוקר. שני הנ"ל היו מעצבנים נורא, חיכיתי הרבה זמן בשני התורים, עם תינוק בן שנה על הידיים, ילדה ובעל רעבים. כמובן אחרי שהכל סודר- זה כבר היה סוף האחרוה והעובדים היו לחוצים שנסיים לאכול- תחושה לא נעימה לאכול ככה. החופשה המשיכה ואניחנו יצאנו לחפש את הג'ימבורי שהובטח לי בטלפון בעת ההזמנה.לא מצאנו. מסתבר שהוא פתוח רק בשעות מסויימת והוא עולה 25 ש"ח!!! בהזמנה הטלפונית היא אמרה לי בפרוש שזה כלול במחיר. כמו כן, העולם האבוד אשר אמור להיות פתוח מהשעה 10 בבוקר, היה סגור כאשר הגענו ב 11.
בקיצור, אכזבה נוראית. עצבים,עובדים בני 17 שלא יודעים לתת מענה או פתרון. פשוט נוראי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה