פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, הזמנו נופש ב״קלאב אין״ אילת בין ה-2/8-4/8. הזמנו סוויטה לשישה איש...להלן פירוט תלונתי: , כשהגענו המיטה בסלון לא הייתה מוצעת, היינו צריכים להתקשר כדי שיבואו להציע אותה, כך שכלל לא הייתה חשיבה על כך שכל זוג נמצא בחדר ויש להכין לזוג שנמצא בסלון את המיטה שלו.
דלת אחד החדרים טרוקה בחוזקה כשהמיטה חוסמת אותה כך שאין סיכוי לסגור אותה, כלומר-אין פרטיות.
החדר היה לא נקי בלשון המעטה....על הרצפה היו מים, כנראה עדות לכך ששטפו אותה אך משום מה הרצפה הייתה דביקה מאוד.
מגירת המקרר הייתה מלוכלכת!!!
דלת הכניסה הייתה רעועה ולא תמיד הצלחנו לסגור אותה..קראנו פעם אחת לאיש ביטחון שיעזור לנו..דבר שעיכב יציאתנו מהחדר לפעילות שתכננו.
לא היו כריות ״ספייר״ וכשהתקשרנו לבקש נאמר לנו ע״י פקידת הקבלה ש״אני חייבת להיות סגורה על עצמי״ כי דקות לפני ביקשתי סבון כלים ( קיבלנו בקבוק סבון כלים...ריק לחלוטין!!)..הסברתי לה שלרגע לא חשבתי שלא תהיה עוד שמיכה או כרית נוספת בארונות אך זה לא עניין אותה.....
בני הגדול יצא עם חברים לבלות וכשחזר בארבע לפנות בוקר הסתבר שכרטיס החדר לא פועל..אי לכך פנה למשרד הקבלה כדי לקבל כרטיס חדש אך לא היה במשרד אף אחד!!!!!!!! כנראה שאין תורן לילה...
שרות לקוחות טלפוני ברמה נמוכה ביותר...הייתה תחושה שהפקידה מהצד השני של הקו לא מבינה כלל את המילה ״שירותיות״...
בחדרי האמבטיה לא היו כוסות ( לסיוע בצחצוח שיניים)..השמפו שניתן היה בתוך שקית ואקום קטנה שמתאימה למלונות עם כוכב אחד ובטח לא ארבע...
אין סיכוי שהמלון ארבעה כוכבים כפי שהוא מגדיר עצמו באינטרנט!!!! אני מבקרת מפעם לפעם עקב עבודה באילת ומתארחת במלונות שמוגדרים 3 כוכבים ורמת הניקיון, האיבזור ככ שונה לטובה ממלון זה שנראה לסיכום:
המלון מוזנח, מלוכלך מאוד..ממש מביש שמלון כזה פועל תחת הקטגוריה של 4 כוכבים, זו בפירוש הונאה של הציבור.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה