כללי |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, ברגע זה חוויתי חוויה מזעזעת, שאמנם אופיינית לחברה הישראלית בתאריכים אלו, אך כפי שצוות המלון ביקש שנהיה אמפתים למצב, כך גם דרישתי היא שבית המלון ייערך בהתאם בתאריכים אלו.
שירות הלקוחות מביך, מענה דליל ולקוני, המתנה של שעתיים באודיטוריום תת קרקעי עם שולחן מוארך בו יושבים פקידי קבלה שהתשובה שלהם בנויה בעיקר מזלזול והיעדר אנרגיה, בעוד שאנחנו בדרכים (מהצפון) מ4 לפנות בוקר, מצפים שאכן בית המלון יעמוד מאחורי מילים שכתובות שחור על גבי לבן שכניסה לחדר היא בשעה 16, נתבקשנו להמתין עוד כשעתיים כי ״החדר טרם מוכן״ וגם לא ידוע מתי נוכל להכנס.
אני כותבת את ההודעה הזו, ועוד לא נכנסתי לחדר כי אני חוששת מאוד למראה היחידה ויודעת שפשוט בשעות ובתאריכים הללן אין עם מי לדבר.
פקידי קבלה, מנהל קבלה, סגנית - אף אחד מאלה לא הועיל בטובו לעזור, וזו כנראה מהסיבה שלא צרחתי עליהם כמו שאר ישראלי המקום.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
יחידה ראויה, במקום ראוי, ושעת פינוי מאוחרת, בדיוק כפי שאני המתנתי לשעת הכניסה שלי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|