פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות ושירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.5.2007 סגרנו דרך ואללה טורס דיל לאילת. המחיר היה זול ולכן לקחנו את שתי הבנות שלנו והחלטנו לפתוח את הקיץ בחופשה קטנה. אנ רוצה לציין כי בכל שנה אנחנו נוסעים לאילת לפחות פעם אחת אבל תמיד היינו ברשת ישרוטל והשנה החלטנו לשנות. השינוי לא היה לטובה הגענו למלון ומהר מאוד קיבלנו חדר מכיוון שהמלון לא היה מלא אך אם זאת החדר לא היה לטעמנו הוא היה צפוף והשטיח לא נראה הכי נקי והנוף היה לכיוון המסעדות הישנות, אז בעלי אמר שהוא מתקשר לקבלה לנסות להחליף את החדר הוא ניגש לטלפון וליד הטלפון היה מונח ספר הטלפונים של אילת ולרגע הוא פתח אותו וגילה שיש שם נייר לבן עם סם הגרס. בעלי באותו הרגע פשוט התעצבן ואמר לפקידת הקבלה שמישהו חייב לבוא ולראות, היא כמובן הפנתה אותנו לפניות הציבור של המלון ולאחר כ10 דקות הועילה בטובה מישהי לעלות ולראות, היא עלתה עם מנקה וישר הסתכלה ואמרה לו שינקה את החדר שנית אנחנו התעקשנו ודרשנו חדר אחר ירדנו למטה עם כל המזוודות ועם שתי בנותי הקטנות, מותשים מהנסיעה שארכה כ6 שעות לאחר ויכוחים אם האחראית משמרת שהיתה שם קבלנו סוף סוף חדר אחר וכל זאת לאחר כשעה . בשעת הערב בעל התקשר לקבלה על מנת לשאול לגבי ארוחת הבוקר וזו אמרה לו שזה בבניין המגדלור, בעלי שאל אותה איך מגיעים? והיא ענתה כך: "אין ל זמן עכשיו תתקשר בבוקר". ופשוט ניתקה לו את הטלפון בפרצוף אינני יודעת אם זו המדיניות בקלאב הוטל אך אינני רגילה ליחס שכזה הרי הם נותני שירות ולא עושים לאף אחד טובה,אנחנו אנשים רגועים וסבלניים. קרו עוד כל כך הרבהדברים במלון כמו הזמנת מגבות שארכה בין 20 דקות לחצי שעה, וגם צוות עזרה ראשונה לא כל כך יעיל, ביתי הקטנה כבת שנתיים רצה בחדר ונתקעה שולחן אוכל שבחדר ונפתחה לה הגבה התקשרנו ושאלנו אם יש רופא או מישהו שיתן חוות דעת מקצועית אם לגשת לבית החולים אז אמרו לנו שיש עזרה ראשונה ובקשנו שיעלה הוא עלה הסתכל ואמר שהוא לארופא ולא יודע מה להמליץלנו ושאני אסתמך על האינטואיציה האימהית שלי ולא ידע כל כך מה לעשות. אני רוצה לומר שמעולם לא נתקלנו ביחס עלוב ומזלזל וחוסר מקצועיות כמו במלון הזה
חופשה שההנאה היתה מחוץ למלון סוג הנזק :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה