פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת האוכל בפסח גרוע, מלא יתושים וזבובים בחדרים, נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התארחתי עם משפחתי ועם אמא שלי וגיסתי במלון קלאב הוטל טבריה בפסח 2008, על בסיס חצי פנסיון, לא נערכו במלון שילדים גם מגיעים למלון, ולא הכינו אוכל לילדים, בבוקר לא היו קטניות ולא מעדנים, לא היו קינוחים ולא פירות, בארוחת ערב לא היה אוכל שילדים רגילים כגון: שניצלים, נקניניות, ציפס, פירה וכו.... היה רק אוכל למבוגרים שהיה ברמה נמוכה מאוד, מאוד התאכזבנו, ונאלצנו לבזבז הרבה כסף בסופר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
נדב גרינשטיין, מנכ"ל שם ותפקיד:
שלום רב,
ברישא של פנייתכם אתם מציינים שאינכם אחראים לתוכן התלונה, אלא משמשים רק גורם מתווך. לפי הבנתי, לפני שמתווך נוטל על עצמו לתווך, בכל נושא ועניין, צריכים שני הצדדים להסכים להשתמש בשירותיו, והנה, לא זכור לי שביקשנו את שירותי התיווך שלכם, או שהסכמנו לקבלם לכתחילה. לעצם העניין: איננו מתדיינים עם לקוחותינו מעל אתרי אינטרנט. אורח המבקש לחוות דעה כזו או אחרת על
תגובה:
האירוח במלון יואיל-נא לפנות אלינו, בפנייה ישירה, אם בעת שהותו במלון (מוטב) ואם לאחר עזיבתו את המלון. פנייתו תיבדק ותטופל במלוא הרצינות והאחריות, ותישלח אליו תגובה עניינית, כפי שנמצא לנכון לאחר בדיקת דבריו.
תודה וחג שמח !
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה