פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש מהגיהנום במלון קלאב אין אילת חדר 102A נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
קלאב אין אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד:
קלאב הוטל (קלאב אין) אילת
עבור
רוני פיבקו
א.נ

שלום רב!

להוריי צביה ויצחק הרפז מחיפה, יחידת נופש במלון קלאב אין אילת קרוב ל 20 שנה אולי אפילו יותר. עד לפני כשלוש שנים נהגנו לנפוש במלון קלאב אין אחת לשנה, למשך שבוע בקביעות בשבוע
ה 21 של השנה בשל יום הנישואין של הוריי שמתקיים תמיד באותו שבוע, 22 למאי.
לפני כשלוש שנים בביקורנו האחרון במלון עזבנו שלושה ימים יותר מוקדם בשל ליקויים שונים בחדר.
השנה לאחר העדרות של שלוש שנים החלטנו לרדת דרומה ולנפוש שוב לרגל יום הנישואין של הוריי, חוויה שהתבררה כלא נעימה כלל. ניתן להגדירה כסיוט שנמשך שבוע ימים.

הוריי הדרימו בבוקר יום א' ה 17.05.2009 ובהגיעם למלון התארחו כמידי פעם באותה סוויטה 102A.
כבר בהגיעם לחדר לאחר נסיעה של כ 6 שעות מחיפה, גילו להפתעתם את...

בעיה מס' 1
המים בשירותים לא יורדים, עניין פעוט ביותר בקלאב אין לא צריך למשוך את המים לאחר השימוש בשירותים. פקיד הקבלה דאג שיגיע אליהם אינסטלטור לטפל בבעיה.

בעיה מס' 2
לא אחרה לצוץ ידית דלת היציאה למרפסת שבורה כך שלא ניתן לסגור את הדלת. כמובן שמהקבלה מייד שלחו מישהו לתקן.

בעיה מס' 3
בקלאב אין אילת אין צורך בשרשת בטחון לדלת הכניסה לחדר - את זה כבר לא תיקנו למרות שהשרשרת שבורה.

אלו היו בעיות קבלת הפנים שחיכו להוריי בחדר בהגיעם למלון ביום הראשון, התיקונים כמובן לא נעשו מיידית, והוריי בילו את חציו הראשון של היום מרגע הגעתם למלון' בחדר בהמתנה למתקנים.

בעיה מס' 4
אני הצטרפתי להוריי ביום רביעי בבוקר לאחר נסיעה של כ 4 שעות בלילה מתל אביב. הגעתי לאילת בשעה 6 בבוקר, ורציתי להשתמש בשירותים, לי אישית זה נראה דבר טבעי לחלוטין. אבי שקם מהשינה אמר לי שכדאי שאתאפק כי יש בעיה של רטיבות בחדר האמבטיה. נכנסתי לאמבטיה ונדהמתי לגלות כי התקרה מטפטפת... והריי לכם תקלה מס' 4.
בילינו את אותו הבוקר בהמתנה ל FIXMAN שיגיע לתקן, במקום שאוכל להתקלח ואשכב לנוח אחרי יום עבודה ונהיגה מתישה לאילת, המתנתי בסבלנות שיתקנו את הליקוי בתקרה האמבטיה. הבחור שהגיע אמר שהוא ינסה לפתור את הבעיה ומקווה מאוד שהתיקון יצליח. לאחר כשעתיים הבעיה נפתרה וביקשנו מהמנקים שיכנסו לנקות את החדר מכל הלכלוך שנפל לאחר שהתקרה פורקה ישר לבריכת המים שהייתה על הרצפה בחדר האמבטיה.

בעיה מס' 5
בסוויטה בקלאב אין יש 2 טלוויזיות אחת בחדר ההורים והשניה פלזמה בסלון.
למרבה הפלא בחדר ההורים רואים רק בשחור לבן ורק 2 ערוצים.
בפלזמה "שיא הטכנולוגיה" רואים את כל הערוצים מושלג למעט ערוץ 10.
כששאלתי את אימי למה לא קראו למישהו שיתקן את הבעיה? היא ענתה לי שהם כבר לא מרגישים בנוח כי כל הזמן יש בעיות עם החדר.
לאחר ששמעתי מהוריי על כל שעברו החל מהיום הראשון, פניתי אני לקבלה והסברתי בצורה הכי עדינה שניתן לאור המצב. כי לאחר שלא ניתן היה להוריד את המים בשירותים, לסגור את דלתות היציאה מהסוויטה וניתן היה לשחות בחדר האמבטיה עכשיו גם לא רואים כלום בטלויזיות. נשלח אלינו ה FIXMAN של הטלויזיות והפלא ופלא זה אותו FIXMAN של האמבטיה. הבחור ניסה בכל דרך לשנות את מצב התמונה בטלויזיה גם לאחר שהצטרף אליו FIXMAN נוסף אך ללא הועיל. כך מצאנו את עצמנו מבלים בהמתנה לטכנאי הכבלים של חברת הוט שיגיע לתקן וכידוע לכם זה עד 3 שעות המתנה. כך בילינו עוד יום בין כתלי החדר.

בעיה מס' 6
במטבחון בסוויטה יש ארון שירות בו עובר צינור שחור ומאיים גם הצינור הזה נוזל, הטיפול של המלון בבעיה זו היה קצר ומפתיע את הבעיה הזו נפתור לאחר שתעזבו ביום ראשון.

בחמישי הצטרפה אלינו אחותי והיום עבר עלינו בשקט יחסי בילינו את רוב היום מחוץ למלון.

בעיה מס' 7...
בשישי הצטרף אלינו אחי ולהפתעתנו גילינו כי הספה בסלון זו שאמורה להיפתח למיטה, שבורה ולא ניתן לישון עליה. אחי ישן במלון אחר בעיר.

בעיה מס' 8...
ביום שבת בצהריים בעת ארוחת הצהריים קפץ באופן מפתיע החשמל בסוויטה, התקשרנו לקבלה ועד שנשלח אלינו מישהו חדר האמבטיה הוצף בשנית במים. כשהגיע ה FIXMAN לא נותר לו אלא להתנצל על כך שאינו יכול לעשות דבר.

בעיה מס' 9...
מסתבר שבדרך מוזרה ביותר המזגן של היחידה הוא הגורם להצפה והוא הגורם להקפצת החשמל ולדברי הבחור הנחמד שבא לעזור המזגן אינו בר תיקון ויש להחליפו.

ביקשנו ממנהל הקבלה שיארגן עבורנו חדר אחר בו נוכל להתקלח ולהתארגן אספנו את חפצינו וברחנו מהמלון.

הורי פנסיונרים בני 75 משלמים ממיטב כספם עבור היחידה הזו. הם בעלי יחידה נוספת בקלאב הוטל טבריה. לא ייתכן מצב בו כל החופשה שלהם ועוד בשבוע של יום הנישואין שלהם תהפוך לגיהנום שכזה. לא ייתכן מצב בו חדר במצב רעוע שכזה יאוכלס באורחים שמגיעים לנפוש. ובטח לא ייתכן מצב כי עד הגעתי למלון ביום רביעי לא הציעו להם לעבור חדר. רק לאחר שנפגשתי באופן אישי עם מנהלי הקבלה נשלח להוריי פיצוי בקבוק יין ומי עדן + צלחת פירות וטופיפי. קשה לי להאמין כי הנהלת קלאב הוטל חושבת שפיצוי שכזה הוא מספק?!
למרות שמנהלי הקבלה ידעו היטב על שהתרחש בחדר ועל הליקויים שבו ובעיקר על עוגמת הנפש שנגרמה לנו כבעלי יחידה ואורחים במלון. עד היום חודשיים לאחר חופשת הזוועות שעברה על הוריי לא מצאו לנכון בהנהלת קלאב הוטל ליצור קשר עם הוריי להתנצל ולפצותם על השבוע שעברו.

הנה שוב רשימת התקלות:
1. המים בשירותים לא ירדו (יום א)
2.ידית בדלת היציאה למרפסת קומת קרקע שבורה (יום א)
3. שרשרת בטחון קרועה בדלת הכניסה לחדר (יום א)
4. נזילה מהתקרה בחדר האמבטיה (יום ג' תוקן בבוקר יום ד')
5. פלזמה מושלגת וטלויזיה בחדר הורים שחור לבן (יום ד')
6. נזילה בארון השירות במטבח (לא תוקנה)
7. ספה שבורה בסלון (לא הוחלפה ולא תוקנה)
8. נזילה נוספת מתקרת האמבטיה (יום שבת - לא תוקנה)
9. מזגן שבק חיים (יום שבת - אינו בר תיקון)

יום למחרת שוחחתי עם מנהלת הקבלה ונמסר לי כי החדר נסגר לתיקון הליקויים.
הכיצד ייתכן כי חדר במלון מגיע למצב שכזה, איך ייתכן מצב בו אין תחזוקה שוטפת לחדרים וכי העובדים במלון לא מדווחים על ליקויים, כדיי שמצבים כגון אלו לא יקרו ? אני מאוד שמחה שמצאו לנכון לסגור את החדר ולתקן את כל הליקויים שבו, אבל במה בדיוק זה עוזר למשפחתי?!

הוריי משלמים מידי שנה את עלות אחזקת היחידה כדיי שיוכלו להגיע ולנפוש בה בשקט ובשלווה. אם לא מתקנים את היחידות ולא דואגים לתחזוקה שוטפת של היחידות לאן בדיוק הולך הכסף? זה הרבה כסף בעבור צלחת פירות בקבוק יין וטופיפי...
עלבון סוג הנזק :
התנצלות בכתב ובעלפה ואם ברשת קלאב הוטל מכבדים את עצמם ואת בעלי היחידות שלהם רצוי שימצאו פיצוי הולם יותר מאשר בקבוק יין. פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה