פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השירות במלון נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
נפשנו בקלאב הוטל אילת במהלך שבוע ימים.
הופתענו לגלות כי בכדי לקבל מגבות למקלחת צריך להתקשר ותוך 30 דקות מביאים אותם, הייתכן? חזרתי מהבריכה וגיליתי שאין מגבות, במקום לגשת למקלחת, הייתי צריכה להמתין עד שהביאו את המגבות.
ביום שבת, כלל לא החליפו את המגבות!!! למרות שנאמר כי יחליפו.
כנ"ל לגבי מגבות לבריכה, צריך להתקשר כדי שיביאו אותם.
בחדר הסמוך אלינו התמקמו להם צעירים שהחליטו שהשעה 24:30 הינה שעה מצוינת להתחיל את היום. הם גידפו, צעקו וצרחו מהחלונות. חשתי בושה ולא האמנתי שאני מתארחת במלון איכותי.
כנ"ל בלילה, התעוררנו בשעה 03:00 לפנות בוקר מצעקות וצרחות במסדרון. ברחה השינה, הלך לנו הלילה. התקשרתי לקב"ט וביקשתי שמספר החדר ישאר חסוי. משום מה שמעתי במסדרון שמישהו אומר את מספר החדר שלנו. כמובן, שהתקשרתי רק בלילה האחרון לפני העזיבה ממש מאותה הסיבה ורק לאחר שפשוט לא הייתה לנו ברירה, פחדנו שהילדים יתעוררו מהצרחות.
מלון שמכבד את עצמו, לא יכול להרשות לעצמו להשכיר יחידות לחברה צעירים, שמשתכרים ושוכחים את הכללים המקובלים בבית המלון.
לא יכולתי לאתר באינטרנט את הכתובת של פניות הציבור של המלון, כנראה, שלא חשובה להם חוות דעתם של הנופשים. בתי מלון אחרים יכולים לפרסם את הגורמים שאליהם ניתן לפנות במסגרת פניות הציבור, אך לצערי, קלאב הוטל לא החכים לעשות כך. מלבד מבצעים למיניהם לא מצאתי טלפון או כתובת ראויה לפניות ולכן מצאתי את הדרך לפנות רק דרך האתר הזה.

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה