פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש!!ויחס עויין מצוות המלון נושא התלונה:
שני יגאל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
הזמנו חדר משפחתי ל 6 איש במלון קלאב אין באילת בתאריכים 6-8.09 לשני לילות
במלון זה ישנה רק ארוחת בוקר אחת ולכן לפני כניסת השבת ערכתי קניות בעיר.
בשל הקניות הרבות ביקשתי מאחותי ששהתה במלון אחר להקפיץ אותי למלון עם רכבה.
כשהגענו לפתח המלון(שער חשמלי)יצא המאבטח והזדהיתי לפי מס חדר ושם המשפחה כנהוג!! הסברתי לו שישנם קניות רבות ושייתן רק להוריד אותי בפתח החדר כי זה נורא רחוק. ושאחותי לא חונה ויוצאת בו במקום!

המאבטח סרב בתוקף והתחיל לקלל בשפה הרוסית שאותה אני מבין.
יצאתי מהרכב לשאול למה הוא מקלל והוא שם ידו על הנשק עם איגרוף מופנה לפנים שלי.
אחותי ראתה שהוא כמעט ותוקף אותי ויצאה להגנתי ותוך כדי כך נפלה ונזקקה לתפרים ברגלה.
הייתי המום ונסער ורצתי לצוות המלון לדווח על המקרה-אבל!האדישות חגגה ואמרו לי להמתין עד שהמנהל יבוא..חיכיתי כשעתיים- והגיע המנהל בשם ניקולס.
הוא שמע את הסיפור והבין שחופשת המשפחה שלי נהרסה למעשה ורק אמר!!מצטער לשמוע והמאבטח יפוטר!
פשוט בושה!!!!
לא הגעתי אליו בשביל שהוא יצטער!!!אלא שיעזור להנעים את שהותנו שנהרסה.


ביום העזיבה ביום שבת עזיבת החדרים בשעה 14:00
הילד הקיא בחדר ואישתי רק ביקשה לפנות את החדר ב 14:15
תוך כדי שהפקיד התקשר לבדוק אם אפשר
אישתי שמעה בקשר שיבוא מאבטח לפנות אותנו בשעה 14:00
איזו בושה וחרפה!!!רק ביקשנו והגיע מאבטח לפנות אותנו כמו כלבים.
טוב שאת הצבא לא הביאו לנו ב 14:00

היינו בהרבה מלונות בחיינו
אבל בעויינות כזו?לא נתקלנו
חופשתנו הפכה לסיוט מושלם!!!!!!!!!!!!


עוגמת נפש סוג הנזק :
שילמנו ממיטב כספנו-דורשים פיצוי על שהותנו שנהרסה והפכה לסיוט! פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה