פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הזמנה שנעשתה ואושרה באינטרנט נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 16-2-10 הזמניתי באמצעות אתר האיטרנט של קלאב הוטל אילת
חופשה כולל חצי פנסיון מתאריך 28-3-10 עד 31-3-10 שזה כולל ליל הסדר.
קיבלתי אישור הזמנה בדו"אל.

ביום רביעי 24-2-10 היתקשרו אלי ממרכז ההזמנות ואמרו לי שהם משנים
את ההזמנה באופן חד צדדי כאשר החצי פנסיון לא כולל את לליל הסדר
ואם ברצוני לקבל ארוחת ליל סדר אני צריך להוסיף כסף,
או לחלופין אני יכול לבטל את ההזמנה.
בנוסף היום 25-2-10 קיבלתי דו"אל עם ההזמנה כפי שקלאב הוטל רואה
לנכון כולל מחירים חדשים (יקרים יותר במעט)שלא כולל את ארוחת ליל הסדר

לעניות דעתי ההזמנה שלי באיטרנט מחייבת את קלאב הוטל כמו שהיא מחייבת אותי
כל רצוני הוא לקבל את מה שהזמנתי.
כספי סוג הנזק :
לקבל את מה שהזמנתי במחיר שהזמנתי פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה