פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמירת אמת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב, בתחילת החודש הזמנו שני לילות בקלאב הוטל טבריה. להפתעתנו הרבה כאשר קיבלנו את החדרים היינו המומים (בלשון המעטה) מרמתם הירודה וכך שהמלון כולו ישן בצורה שאינה מכבדת ארבעה כוכבים. כעבור חמש דקות מרגע קבלת החדר ירדנו לפקידת הקבלה וביקשנו לבטל את החופשה במלון, וזאת כי הרגשנו שרימו אותנו, וכי התמונות המוצגות באתר הרישמי של המלון אינן משקפות כלל וכלל את המציאות, פקידת הקבלה סירבה ואמרה לנו שאם נבטל זה יעלה לנו כ-700 ש"ח (מחיר הלילה כביכול). היינו המומים ובלית ברירה נשארנו. בבוקר למחרת היינו בחדר האוכל וגם אז היינו המומים מרמת האוכל הירודה וההיצע הדל! ממש בושה וחרפה למלון אשר מחשיב עצמו כבעל ארבעה כוכבים.
מיותר לציין ששיחת היום בקרב מבקרי המלון היה כמה המלון ישן כמה האוכל עלוב וכמה זה לא פייר שנתנו למלון ארבעה כוכבים. במקרה הטוב מגיע להם שלושה (האמינו לי הייתי בעשרות מלונות בחיי). אני באמת חושבת שמן הראוי שהמלון לפחות יציין כי המלון ישן מאוד המלון חייב לעבור שיפוץ דחוף, יש צורך להמליץ עליו להורדת כוכב, ולא להונות אנשים.

מיותר לציין שניסיתי לשלוח מכתב דרך האתר הרישמי של המלון אך האתר אינו מצליח לשלוח......

עוגמת נפש סוג הנזק :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
חוה תומר, מנהלת קשרי א שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתכם בעיניינה של הגב' אמיר דלית. תגובה:
נשמח להתייחס בע"פ או בכתב כשהאורחת תפנה ישירות אלינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה