פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצב חדר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
אנו בעלי יחידה בקלאב הוטל מזה כ-20 שנים, מגיעים כמעט כל שנה לאילת. הפעם היו בחדר שקבלנו כמה בעיות, שהיו אמורות להיות ידועות למלון לפני מסירת החדר, והטיפול בהן היה איטי מאוד ולא מתחשב בנו כלקוחות.
המזגן לא עבד ולקח הרבה זמן עד שתוקן. בלילה הכי חם במהלך השבוע ישנו בחדר ללא מזגן (על זה התלוננו וקבלנו פיצוי ארוחת בוקר ביום שישי).
המקרר הקפיא כל דבר ולא תוקן גם אחרי שני ביקורים של טכנאי (אז כבר התיאשתי. לא רציתי שוב לחכות לטכנאי שיגיע).
היה חסר שלט לטלויזיה ולקח זמן עד שקבלנו שלט.
בלילה של יום חמישי היה רעש כל הלילה מכיוון הבריכה ותלונה בשרות לאורח לא עזרה.נאמר לי שאין מה לעשות. לטעמי לא האורחים צריכים להתלונן כי אם אנשי בטחון של המלון צריכים לוודא שאין הפרעות לאורחים. הרעש היה כל לילה במהלך סוף השבוע.
מגבות - היו רק מגבות קטנות וגם כשבקשנו מגבות גדולות הגיעו מגבות קטנות.

לא מבינה מה קרה לשירות וליחס. בשנים קודמות זה היה אחרת.
החדר היה אמור להיבדק לפני שמכניסים אליו אורחים, והפיצוי על לילה בחדר ללא מזגן באחד הלילות הכי חמים בעונה, בשילוב עם שאר התלונות, נראה לי לא פרופורציוני.

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה