פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אימתן שירות לאורח תשלום ארוחת בוקר ללא תמורה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יצאתי לחופשה בקלאב הוטל מ13.06.10 עד 17.06.10 כאשר יום לפני יציאה פניתי לקבלה בבקשה לקבל ארוחת בורקר שעבורה שלמתי מראש. ישלציין שבקשתי היתה בסהייכ לאכול ארוחת בוקר לפני טיסה שהיתה בשעה 8 .לאחר דיון ארוך בין הקבלה לאחראי חדר אוכל עדיין לא קיבלתי תשובה . בשעה 11 בלילה שיום לפני פניתי לקבלה בטלפון ושוחחתי עם אחראית קבלה בשם סיון שבעצמה קיבלה אישור מגורם בכיר שנוכל אני ומשפחתי להכנס קצת יותר מוקדם ב7 ורבע.לאחר תשובה חיובית ומשמחת התייצבנו למחרת בשעה 7ורבע ואחד מהעובדים מנע מאיתנו באופן מוחלט להכנס. בקשנו את האחראי מתבח שניגש אלינו לאחר 15 דקות.,ובעדישות רבה טען שלא נאמר שום דבר ושאסור להכנס. יש לציין שהיו איתי 2ילדים קטנים ותינוק.אחראי מטבח בשם מיכאל טען שכלום לא מוכן כאשר כל הצוות עובדים אכלו מול עיננו .לאחר מיכן ירדנו לקבלה כדי להחזיר מבטחות ונאמר לנו שפניות הציבור סגור כעט ולא ניתן לעשות דבר . על קיבה ריקה ומאוד ומעוצבנים עזבנו את קלאב הוטל לכיוון הטיסה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על עוגמת נפש לילדנו ,לנו החזר כספי מלא עבור ארוחת בוקר כולל לילה אחרון ,עוגמת נפש על תרתורים וופיצוי כספי על התנהגות לא ראויה והשפלה מול צוות עובדים כולל התנצלות מנהל בית המלון ואחראית בשם סיון פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה