פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקויי , מזלזל ופוגע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ב26 ליוני הגענו אני ומשפחתי (4 סוויטות ) למלון קלאב הוטל אילת דרך "אמור קלאב" שהגענו קיבלנו חדרים ונאמר לנו "שהחדרים שייכים לבעלי יחידות ובצער רב אנו נקבל חדרים שלא פונים לבריכה מהסיבה ששנה שעברה כל בעלי היחדות שמהם אמור קלאב נתן לנו את החדרים שהו במלון ושנה מקבלים מול הבריכה ושנה לא"
קיבלנו את התענה והסכמנו ומייד בהגענו לחדרים התברר לנו שהחדרים שקיבלנו
פונים לצד הדרומי ומתחתנו יש מכולה (ממונעת) איזור שיפוצים .
פנינו ליחסי ציבור במלון והעבירו אותנו לחדר שפונה לחנייה ואמרו לנו "זה מה שקורה שפונים לאמור קלאב לא אלינו" " הלוואי ויפסיקו לעבוד איתנו" ," רוצה לעבור מלון טלפני לאמור קלאב הם קיבלו ממך כסף לא אנחנו".
החדר שלי (זוג +ילד + תינוק ) היה ללא מיזוג בכלל , יצרתי קשר עם הקבלה ושלחו איש מקצוע נאמר לי " אני רואה שיש בעיה במיזוג ניסיתי לעשות הכל אך לצערי זה ההספק שהמזגן יכול לתת כרגע " ביקשתי ממנו לומר את אשר אמר לי למנהל הקבלה ומכוון שלא היתה תגובה ירדתי לקבלה לקבל עזרה.
פניתי ליוסי מנהל אחראי ותשובתו הייתה "גברת תגידי לי מי האיש מקצוע שאמר לך דבר כזה ואני מפטר אותו" בסופו של דבר שלח אלי את איש האחזקה בשנית וההוא היה מבוהל ואמר לי הוצאתי את התריס עכשיו זה עובד מצויין!!
לצערי המזגן בחדר השינה הפסיק לעבוד לגמרי והיה חום אימים ( יש עדות ב15 אנשים נוספים ששמם יגיע אליכם מסודר עם תעודות זיהות ומספרי טלפון )
שוב ירדתי לקבלה ומכוון שאני חולת הסטמה ביקשתי מאורר כי לי אויר ואנחנו מזיעים.
הבטיח לשלוח וכמובן לא שלח , למחרת בבוקר הסיפור חזר על עצמו ופקידת הקבלה אמרה לי "גברת שמעת מה אמר לך יוסי אין לנו דרך לעזור לך - תתלונני"
אמרתי שלא נשאר לי כבר למי לפנות תשובה הייתה "מצטערת" שוב ירדתי ליוסי והפעם עם בכי ותחנונים לעזרה אמר לי" אם תרצי להתלונן שמי יוסי ואני מנהל"
הבנו שנשאר לנו יומיים להנות אז החלטנו להעביר את הילדים למשפחה ואנחנו ישנו בסלון של החדר.
היה סיוט מתמשך ויחס פוגע , 3 ימים הענישו אותנו והגיעו לנקות את החדרים בשעה 16:00-17:00 שהחזרנו מהבריכה .

זלזול כזה לא ראיתי מעולם חופשת הקיץ שלי הפכה לסיוט נפשי ובריאותי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה