פרטי התלונה

תלונות קלאב הוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמה של אכסניה וזלזול באורחים! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
קלאב אין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני אמא שלי ואחי יצאנו לנפוש במלון קלאב אין אשר שייך לרשת קלאב הוטל.
אנחנו בעלי יחידת נופש שם אשר אמא שלי כעולה חדשה קנתה את היחידה בזמנו , אנחנו עוד משלמים דמי אחזקה אשר סכומם בשמיים והחדר נראה ישן ורעוע!
אך אני לא נכנס לזה כי אני רוצה לספר לכם על "חופשה מהאגדות".
אנחנו בעלי יחידה לשבוע 17, דמי האחזקה שלנו שווים לנופשים אשר באים לנפוש במלון בהזמנה רגילה.
היחידה שלנו היא סוויטה אשר נמצאת בסוף המלון. עקב כך, שירותי הניקיון מגיעים מאוחר יותר ולא בבוקר כאשר אנחנו לא נמצאים בחדרנו אלא מאוחר יותר בשעות הצהריים. מגבות ושאר הדברים היינו צריכים לבקש כל פעם מהעובדים. בנוסף , כנראה שהמלון הפך לאכסנייה כי בימים ראשון - שלישי , שלישי-חמישי הגיעו קבוצת ילדים אשר באה להתארח במלון בטיול שנתי.
אנחנו לא הצלחנו לישון שלושה ימים עקב הרעש הנורא שהיה שם. הילדים שברו שם דברים. אנחנו בתור בעלי יחידה אשר באים כל שנה ביקשנו להחליף חדר אך נתקלנו בסירוב בטענה שהמלון מלא (אני יוסיף ויאמר שאלו התאריכים שאל על בידיוק שבתה וחצי מלון היה ריק.)
מנהל המלון אמר שהידיים שלו קבולות כי המלון מלא ואינו יכול לעזור לנו לא ברעש הנורא ולא בחופשה.
אנחנו גם הסברנו לו את המצב שלפני כ-5 חודשים אבא שלי נפטר וציפינו לחופשה הזאת בשביל להרגע, לשכוח, להתנתק רגע מהמציאות המרה שאנחנו עוברים והוא המשיך להגיד שאין ביכולתו מה לעשות.
חזרנו לביתנו עצבניים, כעוסים ועצובים שחיכינו כל כך הרבה לחופשה הזאת בשביל קצת להתנתק ורק סבלנו יותר מאשר בביתנו במרכז.
אני עוד יוסיף שמנהל המלון פשוט צחק לנו בפנים כי הוא באמת לא יכול לעזור וגרם אף לדמעות והרגשת חוסר אונים.
עלבון,כספי,בזבוז זמן. סוג הנזק :
פיצוי כספי, אירוח במלון קלאב הוטל , התנצלות פתרון נדרש :

קלאב הוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה