פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע של מזגן LG ומוצר לא תוק נושא התלונה:
רובינשטיין אלכסנדר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני קניתי לאמי מזגן LG ES-H2465DMO 0509TK03083 18-01-2006 התקינו אותו אחרי שבוע ומיד מצעו תקלה ראשונה - פנל תצוגה לא עובדה . אני הזמנתי שרות מ Digital Service (DS) 1700-700-909 .הטכנאי היה צריך להגיע עוד יומיים .אני חיקיתי אותו באותו יום ( בזבזתי יום עבודה ) אבל הוא לא יגיע . הוא בא רק לאחר שבוע אחרי אין סוף סיכות עם שרות ( גרוע מאוד ) ,ללא מילה על התנצלות ובזבוז עוד חצי יום עבודה .

30-05-2006 מזגן שוב אתקלקל , לא מקרר את החדר .הטכנאי היה צריך לבוא ב 06-06-2006 בין
8-00 ל 14-00 . הוא בא רק אחרי שוב אין סוף סיחות עם החברה DS והתשובה היחידה התה רק תמתינו הוא כבר מתקשר . תוצאה : בזבוז שוב יום עבודה ,שקר מהצד כנציגי שרות הצעקות ואשמות עלי שאני מפריה להם לעבות, בילתי אפשרות לדבר עם משהוא אחראי , חוסר תאום בין טכנאי ונציגים ושוב שקר מהנציגות שרות ( הפתיחו לי מעה פעם שאחראי יחזור עילאי ואף אחד לא חזר).
בסוף הטכנאי בא רק ב 18-00 , היה 5 דקות ואמר ש בעיה לא במזגן הבעיה משמתקין אותו ( שוב שקר ומקצוענות טכנאי בדרגה נמוכה מעוד ) .

11-06-2006 אחרי דיבור בין המתקינים ( גנאדיי ) וטכנאי DS היה מובן שבעיה בכל זאת במזגן וצריך להחליף מדחס ( למה במזגן חדש שבקושי עבד חדש , כי כל הזמן היה לא בפעולה , צריך להחליף איזו שחלק פנימי ולא כל המזגן ).

13-06-2006 היה מובטחת ש טכנאי DS יעבו להחליף מזגן ( אני שוב עבדתי יום עבודה כי טכנאי לא בא מכיבן ששלחו חלק לא מתים למזגן שלי אמרו לי אחרי צוהורים , "ומתי יהי לא ידוע –תמתין " היה אמור לי מנציגות שרות של DS .

18-06-2006 טכנאי שוב בא ושוב בלי מדחס להחלפה (שוב ביזבוב יום עבודה , לא מובן רק בשביל מה חיקיתי אותן כי הוא לא עשה ממש כלום , רק עומר שבעיה במדחס ( אבל זה היה מובן מהתחלה או לפחות מ 11-06-2006 ).

נחון להיום 18-06-2006 מזגן כבר לא עובד 3 שבעות , חלק שאמורים להחליף אף אחד לא יודעה מתי יהיה ואף אחד לא נותן לי תשובה על זה רק תמתינו...
מזגן אנחנו קנינו אחי טוב ( כעשיתי סקר לפני ) ת אני יחול להבין שגם מכשירים אחי טובים מתקלקלים ( לא חשבתי שכל כך מהר ) אבל אני לא מבין למה לקח כל כך הרבה זמן לתקן אותו,למה אף אחד לא רוצה לדבר אתי , למה כל הזמן משקרים , ואף אחד לא מתנצל על זה ! זה נקרה שרות ?

אמא שלי בן אדם מאוד חולה , היא מעוד סובלת גם מהקור וגם הנחום .ובגלל זה אני קניתי לה מזגן ב חנות ליאור במעלה אדומים ( גם פנינו לשם לסרגיי ו לינה אבל גם לשם לא יצליחו לעזור לנו ) .
היא כבר 3 שבעות לא גרה בבית (עברה לגור לבתה לירושלים עד שיתקנו מזגן ) כי זה סבל בשבילה להיות בחום .היא בא 5 פעמים לחקות טכנאי ( פעמיים סתם כי הוא לא בה ) אני 3 פעמים בזבזתי יום עבודה !!!!
אני עשרות פעמים דיברתי עם לינה מחנות ליאור .עם "נציגות שרות" ליאורה הסיל,מירב,סברינה,שירן,ליבנת,אושיר,נירלה אף אחד מהן לא נתן לי תשובה אמיתית רק שקר. גם דיברתי עם אחראי טכני אלון ,אבל מזגן עדיין תקול !!

אני דורש עד סוף שבוע להחליף לי מזגן לחדש או לחזיר כסף .
על הנזק שקיבלתי משרות שלחם ועל בזבוז 3 ימים עבודה להמשיך לי אחריות על מזגן עוד שנה .
מכתב התנצלות ו להסביר איך זה קרה (שתיקון לקח 3 שבועת ).

P.S. הבל מאוד שחברה כל כך טובה כמו LG ( יש לי הרבה מוצרים שלה ) מתקלקלת את השם הטוב שיש לה עכשיו של שרות כל כך גרוע שנותן לה את Digital Service . אני להבא יבדוק טוב טוב מי נותן שרות למוצר שאני קונה .
ביבוז זמן סוג הנזק :
אני דורש עד סוף שבוע להחליף לי מזגן לחדש או לחזיר פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
רינת וינקלר-מנהלת שרות שם ותפקיד:
העניין סודר וטופל לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
יצא מכתב ישירות ללקוח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה