|
|
|
|
|
|
אי טיפול בתקלת מזגן |
נושא התלונה: |
יום חמישי 08 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הסדן 3 א.ת 3 חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הודעתי לחברה על מזגן חדש שהתקלקל (לא מקרר) הגיע טכנאי לאחר יומיים והודיע כי צריך להחליף משאבה. עבר שבוע הודיע שאין במלאי. כשהתקשרתי לחברה הודיעו שיש במלאי ותוך יום יומיים יבוא להחליף. עד ליום כתיבת מכתב זה למרות פניות חוזרות ונשנות לא תוקן המזגן. והטכנאי לא הגיע.
|
בקיץ בלי מזגן????? |
סוג הנזק : |
תיקון מיידי של המזגן והארכת תוקף האחריות מיום התיק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל אייג' שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינת וינקלר-מנהלת שרות |
שם ותפקיד: |
היו בבית לקוח על מנת לפתור ללקוח את הבעיה,הלקוח לא מעוניין לקבל תיקון,אנו מצידנו מוכנים בכל שלב להגיע לתקן את המזגן.יצא מכתב סירוב תיקון ללקוח. |
תגובה: |
תיקון מיידי של המזגן. |
פתרון: |
|
|
|