|
|
|
|
|
|
המשך אי טיפול במזגן LG ושרות גרוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 08 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זהו המשך לתלונתי הקודמת בנוגע למזגן מסוג LG שלא מקרר ושלא טופלה עדיין מה- 08.06.2006. אחרי שיחות חוזרות ונשנות עם ה"שרות".
בתאריך 27.06.2006 הגיע הטכנאי להחליף המדחס ומבדיקת ראיה אשתי הבחינה שהחלק משומש וכנראה פורק ממזגן אחר (היו עליו ריתוכים וחלקי מתכת מפורקים). גם המתקין לא הכחיש שהחלק לא חדש והבטיח שיש אחריות על החלק ואין מה לדאוג.
אישתי סרבה לתת לו להתקין ביקשה שיחזור עם חלק חדש.
הזמן עובר והחברה מנסה להתיש אותי בתירוצים שהחלק החדש הוזמן ולא ידוע מתי יגיע וכדאי שאסכים להרכיב החלק המשומש.
בשלב מסויים נשברתי בגלל הסבל בימי הקיץ ללא מזגן והסכמתי שירכיבו את החלק המשומש ויתנו לי אישור בכתב שהחלק משומש (פורק ממזגן אחר).
עד היום 06.07.2006 עדיין לא הגיע הטכנאי והמזגן מקולקל.
בפרסום תגובת דובר החברה כפי שפורסם פה באתר אין שמץ של אמת והגינות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תפרקו המזגן ותחזירו הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל אייג' שירות לקוחות
, תגובה:
|
רינת וינקלר-מנהלת שרות |
שם ותפקיד: |
הגיעו ללקוח ביום שישי בתאריך ה- 07.07.06 והחליפו את החלק לשביעות רצון הלקוח.
חבל שהלקוח טוען את טענתו ואינו מרוצה.אנו נעשה כל מאמץ לרצות תמיד את כל לקוחותינו. |
תגובה: |
הוחלף החלק ולקוח מרוצה. |
פתרון: |
|
|
|