פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מקרר דגם 258 GR נושא התלונה:
נחמיאס אליהו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
השיקמה 19 אזור כתובת:
אזור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
למרות פניות טלפוניות רבות למחלקת השירות של חב' דיגיטל סרוויס לא נעניתי לקבל טכנאי וניסו להתחמק ולהסביר לי בטלפון מה לעשות, עקב בעיה בתצוגה
הדיגיטלית וללא אפשרות לשלוט בטמפרטורת הקירור. אולם ההסברים לא הועילו
ודרשתי טכנאי. רק לאחר לחץ נעניתי והבטיחו לי שבתאריך 13 באוגוסט יום ראשון
יגיע טכנאי ועלי לחכות משעה 08.00 בכל היום עד שעה 18.00. לאחר שביזבתי
יום שלם , הטכנאי רק הגיע בשעה 19.30 ללא כלים וללא אפשרות לתקן משהו.
לאחר שניסה ולא הצליח למצוא את מהות התקלה הבנתי שהטכנאי הזה בשם דויד לא מתמצא כלל ולאחר שהלך נוכחתי שהמקרר כלל לא עובד. למחרת הודעתי למחלקת השירות שהמקרר לא פועל וביקשתי שוב טכנאי דחוף, מאחר שהמקרר
עובד באופן חלקי ואלי לי שליטה בקירור.
הבטיחול לי שיבואו ביום חמישי בתאריך 19 באוגוסט ולחכות החל משעה 08.00 עד שעה 14.00 . אולם גם הפעם לא הגיע טכנאי
כספי סוג הנזק :
לבטל את מח' שירות זו ולמסור אותו למח' שירות מקצועי פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
חברת ברימאג דיגיטל אייג מעניקה את מיטב שרותיה ללקוחה ומצטערת על תחושתו של מר נחמיאס אליהו .
תלונתו נבדקה לעומקה והממצאים הועברו לכל הנוגעים בדבר.
בתאריך 13.8.2006 אכן הטכנאי איחר עקב עומסי תנועה ובתאריך 17.8.2006 הגיע טכנאי לבית הלקוח ופתר רת הבעיה במקרר .
הנני תקווה כי מר נחמיאס אברהם יוכל להביע בעתיד את שביעות רצונו ממחלקת השרות של חברתנו .
תגובה:
חברת ברימאג דיגיטל אייג מעניקה את מיטב שרותיה ללקוחה ומצטערת על תחושתו של מר נחמיאס אליהו .
תלונתו נבדקה לעומקה והממצאים הועברו לכל הנוגעים בדבר.
בתאריך 13.8.2006 אכן הטכנאי איחר עקב עומסי תנועה ובתאריך 17.8.2006 הגיע טכנאי לבית הלקוח ופתר רת הבעיה במקרר .
הנני תקווה כי מר נחמיאס אברהם יוכל להביע בעתיד את שביעות רצונו ממחלקת השרות של חברתנו .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה