פרטי התלונה

תלונות דיגיטל אייג'

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך אי טיפול במזגן LG על ידי החברה נושא התלונה:
פישר שרגא שם/כינוי:
‏יום שני ‏21 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
המזגן ש"תוקן" לאחר חודש של טירטורים התקלקל בשנית. אחרי שבועיים של טרטורים כרגיל היה צריך להחליף חלק לאחר חוסר תאום משווא עם המתקין והחברה כאשר אני צריך להתחנן שיעבירו את ההזמנה של החלקים למתקין. החלק כנראה לא המתאים הוחלף המזגן עבד 3 ימים והתקלקל עם אותה תקלה שכנראה לא תוקנה כמו שצריך. עברו שבועיים מאז הדווח על התקלה החדשה עדיין לא הגיע הטכנאי לבדוק המזגן ואני ששילמתי כל כך הרבה כסף יושב עם מזגן מקולקל בקיץ שתלוי על הקיר כמו תמונה והטכנאי לא מגיע. פשוט חוצפה.
זלזול בלקוח סוג הנזק :
תקחו חזרה המזגן ותחזירו הכסף אני עם LG גמרתי פתרון נדרש :

דיגיטל אייג' שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
יש את החלקים ללקוח ומנסים לתאם מול הלקוח אך הלקוח לא מעוניין בשירות כמו כן, ללקוח יש תעודת אחריות והוא מחוייב לאפשר לחברת השירות תיקון המזגן אם יש צורך. תגובה:
לאפשר לחברת השירות להגיע לתקן את המזגן עפ"י תעודת האחריות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה